„Išmaniųjų telefonų populiarėjimas keičia pirkėjų apsipirkimo įpročius, kurie diktuoja naujus reikalavimus prekybininkams. Tai – naujos eros pradžia mažmeninėje prekyboje, kuri bus paremta „išmaniosios prekybos“ sprendimais. Didieji Italijos ir kitų Vakarų Europos šalių prekybos centrai savo pirkėjams jau pasiūlė unikalų savitarnos skenavimo sprendimą „SmartBip“, kuris sparčiai populiarėja. Bendradarbiaudami su Italijos bendrove „RetAPPs“, plėsime šio sprendimo geografiją ir pritaikysime jį ne tik Lietuvos, bet ir kitų Baltijos valstybių, Skandinavijos, NVS šalių prekybininkų ir pirkėjų poreikiams“, – sakė UAB „New Vision Baltija“ generalinis direktorius Evaldas Budvilaitis.
„Mūsų sukurtas savitarnos skenavimo sprendimas „SmartBip“ sparčiai populiarėja Italijoje ir jau sulaukė susidomėjimo kitose Vakarų Europos šalyse. Todėl mums itin džiugu, kad Lietuvoje turime tokį partnerį, kuriam galime patikėti šio sprendimo plėtrą į itin perspektyvias Baltijos, Skandinavijos ir NVS rinkas. „New Vision Baltija“ per 20 metų sukaupta patirtis leis mums įsitvirtinti šiose rinkose ir būti tarp pirmųjų, siūlančių „išmaniosios prekybos“ sprendimus, kuriems neabejotinai priklauso ateitis“, – sakė sprendimą „SmartBip“ sukūrusios Italijos mobiliųjų sprendimų bendrovės „RetAPPs“ generalinis direktorius Alessandro Tiretta. Savitarnos skenavimo sprendimas „SmartBip“ patogus ir naudingas tiek prekybininkams, tiek pirkėjams.
Pirkėjai, pasirašę sutartį su prekybos centru, gali naudotis savo išmaniuoju telefonu apsipirkdami: jie patys skenuoja išsirinktas prekes ir iškart jas gali pakuoti. Prie kasos jiems nebereikia iškrauti savo prekių, o tik sumokėti susidariusią sumą kasininkui grynais, kortele arba naudojantis integruotu mobiliu mokėjimu. Vienas iš didžiausių sprendimo privalumų pirkėjui – galimybė stebėti galutinę prekių sumą. Tai leidžia patogiai valdyti savo prekių krepšelį ir nenukrypti nuo sumos, kuri skirta pirkiniams. Taip pat užtikrinama galimybė išsisaugoti savo pirkinių sąrašą būsimiems apsipirkimams, susidaryti naujus prekių sąrašus, gauti receptų, informacijos apie produktų maistinę vertę ir daug kitų galimybių.
Šis savitarnos skenavimo sprendimas patogus ir tuo, kad pirkėjas gali iškart gauti informaciją apie vykstančias akcijas, specialius pasiūlymus ir nuolaidas. Tokia informacija jį pasiekia tinkamiausiu metu, kai yra aktuali ir naudinga – apsiperkant parduotuvėje. Šis sprendimas suteikia prekybininkams galimybę bendrauti su savo pirkėjais tiesiogiai ir už parduotuvės ribų.
Savitarnos skenavimo sprendimas „SmartBip“ prekybininkams leidžia optimizuoti žmogiškuosius išteklius bei kitus resursus, didinti pardavimo ir rinkodaros procesų efektyvumą, skatinti klientų lojalumą ir taikyti personalizuotas nuolaidas, kuponus ir kt.
„SmartBip“ sprendimas jau veikia didžiuosiuose Italijos prekybos tinkluose, tokiuose kaip „Auchan“, „Coop Estense“, „Tigros“ ir „Conad Centro Nord“. Juo nuolatos naudojasi daugiau kaip 20 tūkst. pirkėjų, kurių skaičius nuolat auga. Daugiausia naudotojų yra 20-45 m. amžiaus grupėje.
Lietuvoje buvo atliktas pirminis šio sprendimo naudotojų testavimo tyrimas, kuriame dalyvavo 10 atsitiktine tvarka atrinktų įvairių amžiaus grupių asmenų. Tyrimo dalyviai apžiūrėjo ir išbandė išmaniojo telefono programėlę prekių sąrašo sudarymui bei skenavimui apsipirkimo metu. Visi tyrimo dalyviai sakė, kad naudotų tokią programėlę skirtą apsipirkimui, kuri leistų savarankiškai nusiskenuoti prekes ir tada atsiskaityti įprastoje arba savitarnos kasoje. Didžiausia nauda, pasak tyrimo dalyvių, iš šio sprendimo susidaro dėl nuolat matomos pirkinių sumos bei galimybės greičiau išeiti pro kasas, nes prie kasų prieinama tik atsiskaityti - pirkiniai jau yra nuskenuoti ir supakuoti.
Šį spalį savo veiklos 20-metį mininti „New Vision Baltija“ yra lietuviško kapitalo prekybos verslo technologijų bendrovė. Įmonė teikia verslo valdymo sprendimus bei sistemų integravimo ir priežiūros paslaugas prekybininkams Baltijos šalių regione ir aktyviai plečia veiklą kitose užsienio rinkose. Per 20 darbo metų su prekybos įmonėmis „New Vision Baltija“ ne tik sukaupė solidžios patirties ir žinių, bet ir sukūrė tvirtus partnerystės ryšius su pasauliniais technologijų tiekėjais.
Bendrovė, taikydama kompleksinį požiūrį ir sukauptą patirtį, padeda savo klientams gauti daugiau iš verslo sistemų, užtikrina patogų nenutrūkstamą kasdieninį darbą ir nuolatinį verslo procesų tobulinimą. „New Vision Baltija“ įdiegtus sprendimus savo kasdienėje veikloje naudoja tokios žinomos prekybos bendrovės kaip „Apranga“, „Čili“, „Baltika“, „IKI“, „Kristiana“, „Lėvuo“, „Maxima“, „Rimi Baltic“, „Sportland LT“ „Vilandra“, „Vynoteka“ ir daugelis kitų