Bendrovė pranešė šių metų viduryje turėjusi 277,65 mln. mokančių abonentų.
Pernai gegužę „Netflix“ išplėtė ribojimus jos paslaugos naudotojams dalytis slaptažodžiais su žmonėmis, kurie nėra jų artimiausi giminaičiai.
Bendrovė anksčiau skelbė, jog nuo 2025-ųjų nebeskelbs informacijos apie abonentų skaičiaus dinamiką, išskyrus reikšmingų lygių pasiekimus, o investuotojams teks orientuotis į tokius rodiklius kaip pajamos ir rentabilumo marža.
Per antrąjį šių metų ketvirtį bendrovė uždirbo 2,15 mlrd. JAV dolerių grynojo pelno – 44 proc. daugiau nei prieš metus, pardavimų pajamoms augus 17 proc. iki 9,56 mlrd. dolerių.
„Netflix“ pagerino įplaukų augimo 2024-aisiais prognozę nuo 14 proc. iki 14,5 proc., o jos akcijos nuo šių metų pradžios pabrango beveik trečdaliu.