Populiariausios lojalumo kortelės mūsų šalyje – prekybos tinklų ir vaistinių. Pirmajame penketuke rikiuojasi „Ačiū“, „Norfos“ ir IKI bei „Medaus“ ir „Camelia“ nuolaidų kortelės.
Būdami lojalūs, Lietuvos gyventojai tikisi ne tik nuolaidų, bet ir daugiau asmeninio dėmesio bei papildomų verčių per partnerius. Trečdaliui apklaustųjų svarbu, kad su turima kortele jie gautų nuolaidų ir kitose vietose, tai yra, kad kortelė būtų plataus spektro. Tarp tokių kortelių pirmauja „Mylimiausia“, antroji vieta tenka „Omnitel“ kliento kortelei „Omni ID“, trečioji – „Laisvalaikio“ kortelei.
- „Klientų lojalumą pirmiausia kuria aptarnavimo kokybė bei kontaktas su klientu, – sakė „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė. – Kita vertus, Lietuvos žmonės yra gana racionalūs, todėl lojalumo kortelės mūsų šalyje taip pat vaidina labai svarbų vaidmenį. Mes stengiamės ne tik gerinti klientų potyrį naudojantis mūsų paslaugomis ir bendraujant su mumis, bet ir būti naudingi, pasiūlydami savo klientams „Omnitel“ kliento kortelę „Omni ID“.“
Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje, kurioje kainos jau kuris laikas yra supanašėjusios, „Omnitel“ yra vienintelis operatorius, savo klientams sukūręs lojalumo programą. „Omni ID“ programa ne tik suteikia nuolaidų „Omnitel“ prekėms bei paslaugoms, bet ir daugiau nei 350 partnerių pasiūlymų visoje Lietuvoje. Aktyviems naudotojams „Omni ID“ suteikia nuolaidų tiek, kad jų užtektų sumokėti už pokalbius mobiliuoju telefonu ir SMS žinutes Lietuvoje. Rinkos tyrimų grupės TNS pernai atliktos gyventojų apklausos rezultatai parodė, kad, aktyviai naudodamiesi „Omni ID“, „Omnitel“ abonentai per mėnesį gauna naudų, kurių vertė – 20,4 Lt. Tai beveik tiek pat, kiek jie vidutiniškai išleidžia mobiliojo ryšio paslaugoms.
Nuo rugsėjo 9 dienos kiekvienas buvęs „Omnitel“ klientas, nusprendęs vėl naudotis bendrovės paslaugomis ir sugrįžęs į „Omnitel“, atgaus turėtą lojalumo statusą ir lojalumo privilegijas – lygiai tokias pat, kokias turėjo iki sutarties nutraukimo.
Klientų lojalumo tyrimą šių metų liepos 29-rugpjūčio 4 dienomis „Omnitel“ užsakymu atliko TNS. Lankantis respondentų namuose iš viso apklausti 505-i 15-74 metų Lietuvos gyventojai.
Plataus spektro lojalumo kortelės, suteikiančios daugiausia vertės, TOP4:
1. „Mylimiausia“ 2. „Omni ID“ 3. „Laisvalaikis“ 4. „Daily Card“
Šaltinis: Klientų lojalumo tyrimas, TNS, 2013
Populiariausios lojalumo kortelės Lietuvoje (pagal spontaninį žinomumą), TOP 10:
1. AČIŪ 2. „Norfa“ 3. IKI 4. „Medus“ 5. „Camelia“ 6. „Mano Rimi“ 7. „Mylimiausia“ 8. „Senukai“ 9. „Gintarinė vaistinė“ 10. „Lukoil Plus“
Šaltinis: Klientų lojalumo tyrimas, TNS, 2013