Įmonių grupės direktoriaus pavaduotoja Europai ir Amerikoms Stella Li taip pat numojo ranka ir į Europos Sąjungoje pradėtą tyrimą, kuriam pasibaigus kinų elektromobiliams gali būti pradėti taikyti tarifai.
„Kai tavo konkurentams dėl tavęs darosi neramu, vadinasi, tau puikiai sekasi“, – ketvirtadienį Monake vykusioje automobilių parodoje „Top Marques“ duodama interviu naujienų agentūrai AFP sakė S. Li.
Vengrijoje pastatyta pirmoji bendrovės BYD gamykla Europoje automobilius pradės gaminti iki kitų metų galo, pasakė S. Li.
Bendrovė vis dar svarsto, kur būtų galima pastatyti naują gamyklą ir, „kai ateis laikas, investuosime į dar vieną gamyklą“, – paaiškino ji.
Naujų elektromobilių pardavimo apimtims kai kuriose ES šalyse krentant, BYD planuoja gaminti įkraunamus hibridinius automobilius (PHEV), tokius, kaip „Seal U DM-i“, kuris buvo pristatytas Monake vykusioje parodoje.
Tokie automobiliai turi ir vidaus degimo variklį, ir įkraunamą vidutinio dydžio elektrinį akumuliatorių.
PHEV suteikia automobilių pirkėjams galimybę žengti „pirmą nedidelį žingsnelį mėgaujantis šią technologija“, – paaiškino S. Li.
BYD pernai pardavė 1,5 mln. PHEV – šis skaičius sudarė pusę jos visame pasaulyje parduotų automobilių.
Kritikai teigia, kad PHEV yra sunkūs ir neįkrauti vis tiek vartoja pernelyg daug kuro, o į aplinką išmeta planetai kenksmingas dujas.
S. Li teigimu, tokio tipo automobiliai gali labiau vilioti vartotojus, nerimaujančius dėl to, kad aplink nėra pakankamai krovimo stotelių, o elektromobiliais toli nenuvažiuosi.
„Labai konkurencingi“
Praėjusiais metais Europos Komisija papykdė Kiniją, pradėdama tyrimą dėl kiniškiems elektromobiliams skiriamų subsidijų ir pakurstydama prognozes, kad ES šiems automobiliams įves importo mokesčių.
ES sprendimą laikinai padidinti elektromobiliams iš Kinijos taikomus mokesčius, kurių tarifas šiuo metu siekia 10 proc., turi priimti iki liepos 4 d., tačiau manoma, kad tai padaryti ji turėtų dar birželį.
„Būdama sumaniu vartotoju, manyčiau, kad tai geras įvaizdis. Tai reiškia, kad kiniškų automobilių kokybė yra gera ir jie yra labai konkurencingi ir prieinami“, – pasakė S. Li.
„Mes nesutinkame dėl kaltinimų“ dėl subsidijų, sakė ji, pridurdama, kad automobiliams iš Kinijos taikomi mokesčiai „pakenktų Europos vartotojams“, nes šie turėtų mažiau galimybių naudotis „prieinamomis technologijomis“.
„Mes toliau investuosime Europoje ir čia sėkmingai tęsime savo veiklą“, – pridūrė S. Li.