„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė teigia, kad šis sprendimas pirkėjus paskatins naudotis jiems priklausančiomis papildomomis naudomis.
„Norime užtikrinti kuo naudingesnį klientų apsipirkimą. Pirkėjai, kuriems buvo pritaikoma svečio „Ačiū“ kortelė, gaudavo tam tikras nuolaidas. Visgi tokiu atveju jie negalėdavo kaupti „Ačiū“ pinigų: procento, grįžtančio į kortelę nuo pardavimų sumos. Taip pat neturintys savo nuolaidų kortelės negali gauti asmeninių pasiūlymų“, – pranešime cituojama E. Dapkienė.
Ji pabrėžia, kad visi, norintys naudotis minėtos kortelės teikiamais privalumais, tai gali padaryti nemokamai atsisiuntę specialią programėlę. Norintys įsigyti „Ačiū“ kortelę, turėtų paskubėti tai padaryti iki gruodžio 1 d. Šiuo laikotarpiu „Maximos“ nuolaidų kortelė tekainuos 1 ct. Įprastinė „Ačiū“ kortelės kaina – 1,45 euro.
„Pirkėjus kviečiame atsisiųsti mobiliąją programėlę. Ją klientai gali naudoti vietoje įprastos kortelės arba susikurti ir naudoti virtualią kortelę. Ši aplikacija yra nemokama,“ – sako E. Dapkienė.
Dalyvaujant lojalumo programoje, bendrovei suteikiami tokie pirkėjų asmeniniai duomenys: gimimo metai ir amžius, lytis, gyvenamoji vietovė, pirkimo duomenys (įskaitant parduotuvę, pirkimo datą ir laiką, prekių pavadinimus, kiekius, bendrą pirkinių kainą, su „Ačiū“ kortele suteiktų nuolaidų sumą). Šie duomenys tvarkomi 5 metus.
Pagal programos taisykles, duomenys apie pirkėjus esą renkami siekiant juos analizuoti ir rengti verslui reikalingas ataskaitas, siekiant vertinti bendrovės veiklą bei kurti vertę tiek pirkėjams, tiek verslui.
Pateikę savo lojalumo kortelę, pirkėjai kaupia virtualius pinigus: 1 proc. nuo pirkinių sumos. Užregistravus savo kortelę, šie pinigai kaupiami ir apsiperkant internetinėje parduotuvėje „Barbora“.
„Maximos“ lojalumo programa skaičiuoja jau 17 metų, o „Ačiū“ kortelė startavo dar 2008 metų sausį.