Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Logiška, ir ne tik dėl krizės. Niekam tikę pardavėjai (tame tarpe ir tiesiogiai automobilius pardavinėjančios mergaitės, nieko nenutuokiančios apie juos), kurie nežino, ko reikia Lietuvos pirkėjui (nemanau, kad mums rekia nuskalpuotų modifikacijų, be įrangos, kurios kitur jau neįsivaizduojamas šiuolaikiškas autO arba sulyginus analogiškas komplektacijas su pasiūla kitose šalyse, paaiškėja, kad pas mus brangiau!), be reikiamų akcijų ir t. t. Žodžiu, šitoje srityje nieko naujo. O tai, kad įsismarkavo sukčiavimas atsovybių dirbtuvėse, čia jau pasidaro klaiku. Pvz., man klastojo, kad keičia detales, už kueias mokėdavau, o vėliau, kitame servise paaiškėjo, kad jos visai nebuvo keičiamos. Virš 100 000 km pravažiavau su tomis pačiomis žvakėmis, sakėsi, kad keitė sankabą, o paaiškėjo, kad tik pašmirgeliavo su ja, tad kaip nustebino, kai tik pravažiavus minėtą kilometražą jau maniausi sau, kad reikia keisti vėl parėjusią sankabą... Kokių man nuostolių galėjo padaryti šis atstovybės aplaidumas! Gerai, kad ne pas juos toliau taisau. Bet pabendravus, teko girdėti ir apie kitą atstovybę, identiškai savivaliaujančią...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų