Sušvelninus karantino ribojimus ir atvėrus lošimo salonus visiems norintiems, iš viso bus sukurta bent 50 naujų darbo vietų. „7bet“ paslaugų vystymas truko devynis mėnesius, nuo 2020 m. vasaros.
Pasak „7bet“ generalinio direktoriaus Justino Šliažo, pasauliui ir Lietuvai neeiliniai praėję metai pateikė daugybę iššūkių kuriant platformą ir registruojant prekės ženklą. Įmonės vadovas džiaugiasi, kad dėka visos komandos bei tarptautinių partnerių pastangų, veiklą pradėti pavyko numatytu laiku.
„Pradėdami darbą vienoje griežčiausiai kontroliuojamų rinkų Europoje, tikėjomės, kad įvairūs teisiniai procesai bei išskirtinai griežtos licencijavimo tvarkos gali pavėlinti numatytą veiklos startą. Norėčiau padėkoti visai su projektu dirbančiai komandai bei profesionaliai veikiančiai Lošimų priežiūros tarnybai, kad sunkaus darbo dėka nuo grafiko beveik neatsilikome“, – kilusius iššūkius komentuoja įmonės vadovas.
Atsakomybė prieš klientus
„7bet“ didelį dėmesį skyrė atsakingo lošimo standartų užtikrinimui. Svetainėje veikia įvairūs savikontrolės nustatymai, o klientų aptarnavimo skyrius dirba visą parą, todėl žaidėjai galės „7bet” svetainėje jaustis saugiai. Bendrovė svetainės lankytojų aptarnavimą visą parą siūlo vienintelė tarp lošimų bendrovių.
„Lošimai – pramoga, galinti sukelti ne tik teigiamas emocijas. Norime, kad žmonės pramogautų atsakingai, todėl klientams siūlome susipažinti su atsakingo lošimo programa, savikontrolės nustatymais, o iškilus klausimams – bet kuriuo paros metu kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo specialistus. Mums svarbu imtis visų priemonių, kad apsaugotume savo klientus“, – sako J. Šliažas.
Palaikys sportą
Vienas iš bendrovės uždavinių yra Lietuvos sporto lygio kėlimas. „7bet“ planuoja skirti paramos ne tik lietuvių mėgstamam krepšiniui, bet ir kitoms sporto šakoms.
„Krepšinis jau ilgą laiką yra didžiausią susidomėjimą keliantis sportas Lietuvoje, tačiau svarbu neužmiršti ir kitų sportininkų, savo darbais ne mažiau garsinančių šalį. Mūsų planuojamų partnerysčių tikslas – ne tik didinti įvairių sporto šakų žinomumą, bet ir prisidėti prie sportininkų sąlygų gerinimo bei palengvinti jų pasirengimą varžyboms“, – sakė „7bet“ vadovas J. Šliažas.
„7bet“ prekės ženklą valdančiai UAB „Amber Gaming“ leidimą organizuoti nuotolinius lošimus išdavė ir lošimų taisykles patvirtino Lošimų priežiūros tarnyba.