Pasak „The Washington Post“, Paula Jagemann, sėkminga e-verslo srities atstovė, savo pavyzdžiu galėtų įrodyti, jog moterims įmanoma tapti vis pastebimesnėmis technologijų srities inovatorėmis. Jagemann, iš pradžių įkūrusi pelningai veikusią e-verslo kompaniją, vėliau inicijavo „Someone With“ projektą. Pastarasis projektas padeda ligoninių pacientams internetu apsirūpinti trūkstamais medikamentais ir palengvina jų užsakymo bei gavimo procedūras.
Nors abu šios moters verslo planai buvo sėkmingi, visgi technologijų verslo srityje toks Jagemann veiklumas vis dar yra retenybė. Daugumos naujų technologinių projektų autoriais vis dar yra verslininkai vyrai. Vyrai dominuoja ir technologijų verslo vadovaujančiuose postuose. Anot „The Washington Post“, Šiaurės Virdžinijos Technologijų Taryboje vos penktadalis vadovaujančių pozicijų atitenka moterims.
Kita e-verslo atstovė Elizabeth Thorp taip pat skundžiasi, jog vystydama savo internetinį projektą „Poshbrood.com“ ji susiduria su lytine diskriminacija. Nepaisant to, jog jos valdomas, keliones organizuojantis internetinis projektas yra pakankamai perspektyvus, verslininkai vyrai į jį rimtai nežiūri ir nelinksta bendradarbiauti su Thorp įkurta kompanija.
Technologinių inovacijų srities atstovai mano, jog dėl nepakankamo moterų atstovavimo technologijų kūrimo sferoje galima išskirti keletą priežasčių. Visų pirma, problema yra nepakankamas pačių moterų įsitraukimas į technologijų industrijos veiklą. Anot vienos iš eksperčių Nancy Lamberton, svarbiausia šiuo atveju yra priversti merginas patikėti, jog jos turi galimybių technologijų kūrimo industrijoje. Kita vertus, netgi tos moterys, kurios yra technologijų ir inžinerijos specialistės, susiduria su dideliais sunkumais, kuomet nori pradėti savo privatų technologinių sprendimų verslą.
Be to, moterų e-verslas dažniausiai apsiriboja gana siaura sritimi. Kaip pažymi specialistai, jos dažniausiai užsiima su kasdiene buitimi susijusių projektų kūrimu: namų priežiūros ir panašių produktų internetiniu platinimu. Kita problema, su kuria susiduria moterys, naudingų pažinčių trūkumas. Štai ir pati Jagemann pripažįsta, jog jos e-verslo sėkmingumą nulėmė tai, jog ji iš anksčiau pažinojo nemažai patyrusių teisininkų ir verslininkų, kurie savo patarimais ar parama prisidėjo prie moters verslo projektų įgyvendinimo.
Tad nemažai moterų sukurtų e-verslo projektų vis dar išlieka pakankamai mėgėjiški ir yra išlaikomi pačių kūrėjų lėšomis. Anot Thorp, šią situaciją galėtų pakeisti platesnis moterų verslininkių įsitraukimas ir jų finansinės investicijos į naujųjų technologijų projektus, kuriamus veiklių merginų. Kiti ekspertai mano, kad padėtį galėtų pagerinti hierarchinių ryšių ir biurokratijos mažinimas naujųjų technologijų kompanijose. Tai savo ruožtu leistų moterims greičiau kilti e-verslo karjeros laiptais.