• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Finansinių paslaugų teikėjai, sutartis su klientais pasirašantys nuotoliu, ateityje turėtų suteikti daugiau būtinos informacijos klientams, juos konsultuoti ir leisti lengviau atsisakyti sutarties.

Finansinių paslaugų teikėjai, sutartis su klientais pasirašantys nuotoliu, ateityje turėtų suteikti daugiau būtinos informacijos klientams, juos konsultuoti ir leisti lengviau atsisakyti sutarties.

REKLAMA

Finansų ministerija penktadienį pranešė parengusi tai numatančius teisės aktų projektus, kuriais gerinamos sąlygos nuotoliu sutartis su teikėjais sudarantiems vartotojams.

Anot finansų viceministrės Vaidos Česnulevičiūtės–Markevičienės, reglamentavimą siūloma keisti atsižvelgiant į technologinius pokyčius.

„Mūsų siūlymai padės užtikrinti vienodai aukštą vartotojų apsaugos lygį sudarant nuotolines finansinių paslaugų sutartis,  nepriklausomai nuo to, kurioje Europos Sąjungos valstybėje veikia finansinių paslaugų teikėjas“, – pranešime sakė viceministrė.

Pasak jos, jei pataisos bus priimtos, klientui pareikalavus įmonės privalėtų suteikti specialisto, o ne pokalbių roboto konsultaciją. Tai padėtų žmonėms geriau suprasti sutarties poveikį jo ekonominei situacijai.

Projekte taip pat numatytas draudimas įmonėms kurti ir naudoti elektronines sąsajas nuotolinėms sutartims pasirašyti taip, kad vartotojai būtų klaidinami. Be to, prieš sudarant sutartį bus privalu žmogui paaiškinti sutarties sąlygas ir papildomas paslaugas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų