Anot bendrovės pranešimo, vien tik elektromobilių pardavimai daugiau nei padvigubėjo – iki 30 tūkstančių.
Tuo tarpu brangiausios produkcijos segmento, į kurį patenka „Maybach“ markės ir „Mercedes-Benz“ S klasės automobiliai, paklausa sumenko 1 proc. iki 77,5 tūkstančio.
„Pasaulinė „Mercedes-Benz“ automobilių paklausa išlieka didelė, nepaisant to, kad netikrumas dėl energijos tiekimo Europoje ir tebesitęsiančios problemos dėl COVID-19 Azijoje daro įtaką vartotojų nuotaikoms“, – teigiama bendrovės pranešime.
„Mercedes-Benz“ automobilių pardavimai Azijoje trečiąjį ketvirtį per metus išaugo 28 proc. iki 260,5 tūkst., iš jų Kinijoje – 37 proc. iki 206,8 tūkstančio.
Paklausa Europoje augo 18 proc. iki 152,7 tūkst. automobilių, Šiaurės Amerikoje – 26 proc. iki 83,2 tūkst., o vien tik JAV – 31 proc. iki 72,4 tūkstančio.