JAV medikų pristatomoje socialinėje reklamoje vaizduojamas mirusio žmogaus kūnas, laikantis mėsainį, bei užrašas „Aš tai mėgau“ (angl. I was lovin' it"). Ši reklama sukėlė piktą atsaką tiek iš Čikagoje įsikūrusios Tarptautinės mėsainių kompanijos, tiek iš platesnės restoranų verslo bendruomenės narių, rašo Guardian.co.uk.
Nacionalinė restoranų asociacija kritikavo reklamą dėl atsakomybės stokos bei bandymo įbauginti visuomenę. Kaip teigė „McDonald's“ atstovas spaudai, ši reklama yra siaubinga, klaidinanti bei neteisinga visų vartotojų atžvilgiu. „McDonald's“ pasitiki savo vartotojais, jog šie suvoks tai kaip keistą propagandą, bei patys pasirinks savo maistą bei gyvenimo būdą“, - kalbėjo jis.
Pirmoji šalies dama, Michelle Obama daug kalba apie mitybos problemas. Ji vadovauja kampanijai, kuri propaguoja gerą fizinę būklę bei pagerintas dietas, ypač tarp Amerikos vaikų, kurių trečdalis turi antsvorį.
Ekonomikos nuosmukis neprisidėjo prie sveikos mitybos skatinimo. „McDonald's“ gali pasigirti geru pelnu, kurį skaičiuoja finansinės krizės laikotarpiu, nes pirkėjai mieliau rinkosi jiems įperkamą maistą, o ne pietus brangiame restorane. Šios kompanijos pelnas iki liepos mėnesio išaugo 12 procentų iki 2,3 milijardų JAV dolerių.