• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Kasmet vis daugiau Baltijos šalių gyventojų renkasi taupesnį ir tvaresnį apsipirkimo būdą, savo maisto prekių krepšelį papildydami nukainotais produktais, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, atskleidžia naujausia „Rimi“ apklausa. Lyginant su praėjusiais metais, oranžine etikete pažymėtų prekių populiarumas tarp lietuvių išaugo beveik trečdaliu (27 proc.).   

Kasmet vis daugiau Baltijos šalių gyventojų renkasi taupesnį ir tvaresnį apsipirkimo būdą, savo maisto prekių krepšelį papildydami nukainotais produktais, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, atskleidžia naujausia „Rimi“ apklausa. Lyginant su praėjusiais metais, oranžine etikete pažymėtų prekių populiarumas tarp lietuvių išaugo beveik trečdaliu (27 proc.).   

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pigiau įsigyja kasdienius produktus  

Prekybos tinklo „Rimi“ apklausa atskleidžia, kad net 44 proc. lietuvių prekybos vietose dažnai ieškojo nukainuotų produktų, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, ir tik 13 proc. apklaustųjų tokius pirko rečiau. Populiariausi šioje kategorijoje buvo „Rimi“ prekių linijos, šviežios mėsos, žuvies, duonos, pieno produktai, daržovės, šakniavaisiai, uogos, desertai bei jau paruošti maisto gaminiai. Perkamiausių prekių sąraše įsitvirtino bananai, atšaldytos kiaulės kojos ir marinuoti vištienos kumpeliai.   

REKLAMA

Apklausos duomenimis, daugiausia oranžine etikete pažymėtų produktų parduota „Rimi“ parduotuvėse Vilniuje, nemažai – Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.   

„Tiems, kurie parduotuvėse lankosi dažniau, į savo kasdienį meniu ypač paprasta įtraukti prekes, kurių galiojimas artėja prie pabaigos. Pirkėjai taip ne tik sutaupo, bet ir prisideda mažindami maisto švaistymą. Matydami, kad pirkėjai vertina pastangas mažinti maisto švaistymą, stengiamės užtikrinti, kad nukainotus produktus būtų lengva rasti kiekvienoje mūsų parduotuvėje“, – sako Eglė Krasauskienė, „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių ir korporatyvinės atsakomybės vadovė.  

REKLAMA
REKLAMA

Išsaugojo šimtus tonų

Ne tik Lietuvos, bet ir kitų Baltijos šalių vartotojai – 29 proc. latvių ir 45 proc. estų – renkasi nukainotus produktus su besibaigiančiu galiojimu. Skaičiuojama, kad praėjusiais metais toks pirkėjų pasirinkimas padėjo išsaugoti 764 tonas „Rimi“ paruoštų maisto produktų, 406 tonas šviežios mėsos, 267 tonas duonos, 176 tonas vaisių ir uogų bei 163 tonas pieno produktų.   

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Siekdama mažinti maisto švaistymą ir padėti pirkėjams sutaupyti, „Rimi“ siūlo mobiliojoje programėlėje kasdien sužinoti apie kiekvienoje parduotuvėje prieinamus nukainotus produktus, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos. Didžiąją dalį šių prekių – net 90 proc. – sudaro švieži produktai: mėsa, žuvis, kiaušiniai, duona, paruoštas maistas, pieno ir „Rimi“ kulinarijos gaminiai. Kiekvienoje parduotuvėje kasdien atnaujinamas trumpesnio galiojimo produktų sąrašas, o juos įsigyti galima net su iki 50 proc. siekiančia nuolaida. Šių prekių kiekis priklauso nuo kiekvienos parduotuvės dydžio ir joje esančio prekių asortimento. Kadangi pirkėjai jau atrodo šį būdą tvariau ir pigiau apsipirkti, populiariausi produktai gali būti greitai išparduoti.  

Straipsnį parengė: „Rimi“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų