• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paprastai parduotuvių darbuotojai turi nuolat peržiūrėti prekes lentynose, kad jose neliktų pasibaigusio galiojimo maisto produktų. Tačiau, panašu, kad ne visada pavyksta tai padaryti.

Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi skaitytoja, kuri savaitgalį apsipirko Pašilaičių rajone esančioje „Maxima“ parduotuvėje.

Ji pastebėjo, kad su nuolaida pardavinėjamas servelatas buvo supelijęs.

Jei tikėsime pirkėja, parduotuvės darbuotojai neigė, kad gyventojams pardavinėja sugedusią dešrą.

„Noriu pranešti apie pardavinėjamus supelijusius maisto produktus PC Pašilaičiai „Maximoje“! Darbuotojos informuotos, tačiau „atkirto“, kad produktas dar galioja“, – stebėjosi skaitytoja.

Ji pridėjo nuotrauką ir telefonu nufilmuotą supelijusios dešros vaizdelį.

„Maxima LT“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė atsiprašė dėl tokios situacijos.

REKLAMA
REKLAMA

„Apgailestaujame dėl šios patirties bei dėkojame pirkėjui už pasidalinimą. Gavę šią informaciją, nedelsiant pradėjome vidinį patikrinimą dėl šio produkto kokybės kitose prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse bei sandėlyje.

REKLAMA

Taip pat atsiprašome dėl pirkėjo minimos mūsų darbuotojo reakcijos, šią situaciją aiškinamės taip pat. Esame labai dėkingi klientams, kurie pastebėję kokybinius pažeidimus, informuoja mus tiesiogiai. Tai leidžia iškart operatyviai imtis atitinkamų veiksmų“, – komentavo prekybos tinklo atstovė.

Ji patikino, kad paisto saugos ir kokybės užtikrinimas prekybos tinklui „Maxima“ yra vienas svarbiausių veiklos prioritetų, todėl nuolatos yra vykdoma kokybės kontrolė.

REKLAMA
REKLAMA

„Nustatę, kad prekė neatitinka kokybės reikalavimų ar gavę informaciją iš gamintojų ar tiekėjų apie galimai nesaugias vartoti ar nekokybiškas prekes, nedelsdami reaguojame ir imamės visų reikiamų priemonių atvejui suvaldyti bei informuoti klientus.

Nuolat  raginame pirkėjus sekti informaciją parduotuvėse ir pastebėjus pranešimą apie nekokybišką prekę bei ją įsigijus kviečiame jos nevartoti, o su pirkimo kvitu ar kita prekės įsigijimo faktą patvirtinančia informacija kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją, skambinti nemokama informacine linija 8 800 200 50 ar rašyti el. paštu [email protected] dėl pinigų grąžinimo“, – informavo I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

tv3.lt

Visu pirma buvo pažeista pakuotė lentynoj ji pradeda gesti pardaveja gainioja kaip verge izaura dirba už du-tris visur begom ir vis dar per mažai ir per lėtai dirbi apyvartos jiems nėra tai varyk liežuvį iškišęs tai ir skubi ir visko neišvartysi patikėkit prekybos centruose dirbti nepyragai o dirbti reikia arba iš pašalpų gyventi į seima visi netipsim
Kur čia nesupelis, kai prekybos centrai auga, kaip grybai, o pirkėjų vis mažėja ir likusijų dalis, nuvyks į Lenkijos prekybos centrus aapsipirkti, nes lenkai suvilios musų pirkėjus mažesnėmis maisto produktų kainomis. Pasenusių maisto produktų tik daugės, nes pirkėjų mažės.
Pardavinėja Fuet dešras,jos aplamai supeliję - o kainos kaip už geras! Dar sūrį supelijusį pardavinėja,net ant pakelio rašo pelėsinis,jie dar tuo ir didžiuojasi! :-D
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų