„Maxima“ kviečia pirkėjus į krepšelius dėti daugiau lietuviškų produktų
Prekybos tinklas „Maxima“, atsižvelgdamas į šalies gyventojų poreikius, skatina dar aktyviau vartoti šalyje pagamintą produkciją ir tinklo parduotuvėse plečia jų pasiūlą. Prekybos tinklo parduotuvėse startavusi akcija „Didžiuojamės lietuviška kokybe“ gyventojus kviečia į pirkinių krepšelius dėtis daugiau lietuviškų produktų, patiems įsitikinti jų įvairove bei aukšta kokybe ir taip palaikyti vietos gamintojus. „Lietuviški produktai pasižymi aukšta kokybe, natūralumu, tradiciniu skoniu, su įvežtiniais jie sėkmingai konkuruoja ir kaina. Tad didžioji dalis mūsų pirkėjų prioritetą jau ir iki šiol teikė Lietuvoje pagamintai produkcijai. Atsižvelgdami į savo pirkėjų lūkesčius, pirmenybę mūsų parduotuvių lentynose teikiame vietos gamintojų produkcijai. Nuosekliai plečiame jų pasiūlą ir taip kviečiame pirkėjus vartoti daugiau lietuviškų produktų bei palaikyti vietos gamintojus“, – sako „Maxima LT“, UAB generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris. „Maxima“ duomenimis, lietuviškų produktų paklausa auga. Tam įtakos turi aukšta jų kokybė, nes didelė dalis pirkėjų maisto kokybę sieja būtent su kilme – ypač mėsos, pieno, duonos gaminių, taip pat vaisių ir daržovių. Augantiems lietuviškų produktų pardavimams įtakos turi ir konkurencinga lietuviškų produktų kaina, šiems produktams dažnai taikomos akcijos bei nuolaidos. Paklausos didėjimas siejamas ir su pastaraisiais įvykiais: dalis gyventojų pirkdami ir vartodami daugiau lietuviškų produktų, taip išreiškia savo pilietinę poziciją ir palaikymą vietos gamintojams, kurių teikiamai produkcijai užsivėrė Rusijos rinka.
Prekybos tinklas „Maxima“, atsižvelgdamas į šalies gyventojų poreikius, skatina dar aktyviau vartoti šalyje pagamintą produkciją ir tinklo parduotuvėse plečia jų pasiūlą. Prekybos tinklo parduotuvėse startavusi akcija „Didžiuojamės lietuviška kokybe“ gyventojus kviečia į pirkinių krepšelius dėtis daugiau lietuviškų produktų, patiems įsitikinti jų įvairove bei aukšta kokybe ir taip palaikyti vietos gamintojus. „Lietuviški produktai pasižymi aukšta kokybe, natūralumu, tradiciniu skoniu, su įvežtiniais jie sėkmingai konkuruoja ir kaina. Tad didžioji dalis mūsų pirkėjų prioritetą jau ir iki šiol teikė Lietuvoje pagamintai produkcijai. Atsižvelgdami į savo pirkėjų lūkesčius, pirmenybę mūsų parduotuvių lentynose teikiame vietos gamintojų produkcijai. Nuosekliai plečiame jų pasiūlą ir taip kviečiame pirkėjus vartoti daugiau lietuviškų produktų bei palaikyti vietos gamintojus“, – sako „Maxima LT“, UAB generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris. „Maxima“ duomenimis, lietuviškų produktų paklausa auga. Tam įtakos turi aukšta jų kokybė, nes didelė dalis pirkėjų maisto kokybę sieja būtent su kilme – ypač mėsos, pieno, duonos gaminių, taip pat vaisių ir daržovių. Augantiems lietuviškų produktų pardavimams įtakos turi ir konkurencinga lietuviškų produktų kaina, šiems produktams dažnai taikomos akcijos bei nuolaidos. Paklausos didėjimas siejamas ir su pastaraisiais įvykiais: dalis gyventojų pirkdami ir vartodami daugiau lietuviškų produktų, taip išreiškia savo pilietinę poziciją ir palaikymą vietos gamintojams, kurių teikiamai produkcijai užsivėrė Rusijos rinka.