Populiarių parduotuvių savininkės, kuri jau susidūrė su aršia internetinės prekybos keliama konkurencija iš tokių bendrovių kaip JAV milžinė „Amazon“ pusės, sunkumus dar labiau sustiprino COVID-19 pandemija, dėl kurios bendrovė buvo priversta uždaryti savo parduotuves visoje šalyje.
Priverstinis nebūtinų prekių parduotuvių uždarymas, kuriuo buvo siekiama stabdyti infekcijos plitimą, buvo įvestas kovo 23 dieną ir truko beveik tris mėnesius.
„Marks & Spencer“ gegužę pranešė, kad bendrovės metinis grynasis pelnas sumenko beveik 50 procentų. Bendrovė atidėjo ženklią sumą kovai su koronaviruso protrūkio padariniais ir pranešė, kad sumažins išlaidas.
Bendrovė pirmadienį pažymėjo, kad planuojami atleidimai yra numatyti jos pertvarkos plane.
„Marks & Spencer“ planuoja įgyvendinti šiuos pokyčius ir sukurti naują, tinkamą ateičiai mažmeninės prekybos valdymo struktūrą – panaikinti vaidmenų dubliavimąsi, užtikrinti aiškesnę vadovybės atskaitomybę ir leisti savo mažmeninės prekybos komandoms labiau susitelkti į klientus“, – teigiama pranešime.
Didžiojoje Britanijoje koronaviruso protrūkis kartu su augančiu internetinės prekybos populiarumu jau privertė kelias gerai žinomas parduotuvių operatores nutraukti veiklą, o tūkstančiai žmonių prarado savo darbo vietas.
Kiek anksčiau šį mėnesį vaistinių milžinė „Boots“ ir universalinių parduotuvių grupė „John Lewis“ pranešė, kad kartu atsisakys mažiausiai 5 300 darbo vietų, nepaisant vyriausybės pastangų išsaugoti užimtumą.
JK vyriausybė kompensuoja maždaug 9,3 mln. darbuotojų iki 80 proc. darbo užmokesčio. Planuojama, kad ši schema baigsis spalio mėnesį.