Didžiosios Britanijos bendrovė „Econsultancy„ ruošia aukščiausio lygio specialistus, jos ekspertų atliekami tyrimai ir geriausios praktikos gidai kasmet pasiekia marketingo bendruomenę bei tampa rinkos standartu. Tarp „Econsultancy“ mokymus išklausiusių organizacijų yra „Deloitte„, „Avis“, „Nestlé„, „British Airways“, „John Lewis„, „JP Morgan“, „Philips„, „Samsung Electronics“, „Sony Mobile„, „Vodafone“, „Google" ir kt.
„Didžiuojamės galimybe Lietuvos marketingo specialistams surengti „Econsultancy„ mokymus, po kurių kompanija dalyviams išduos sertifikatus“, sako LiMA valdybos narė Ieva Naujalytė. „Econsultancy„ lektoriai mokymus dažniausiai veda miestuose, kur įsikūrę kompanijos biurai – Londone, Niujorke, Singapūre, Dubajuje ir Sidnėjuje, todėl mūsų šalies marketingo specialistams jie nėra lengvai prieinami“.
LiMA organizuojamų mokymų vesti iš Londono specialiai atvyksta „Econsultancy„ lektorius Neil Perkin, kuris yra marketing žurnalo „New Media Age“ skyriaus redaktorius, nuolatinis įvairių konfrencijų Europoje pranešėjas, reguliariai rašantis tokiems žurnalams kaip „BrandRepublic„, „FutureLab“, „Marketing Week„, „Mediatel“ ir „Canvas8".
Be Neil Perkin, LiMA organizuojamuose mokymuose psichologijos marketingo tema pranešimus taip pat skaitys interneto reklamos agentūros „Adnet Media„ direktorius, LiMA valdybos narys Linas Šiautkulis bei „Žmogaus studijų centro“ konsultantas Lauras Balaiša.
2004 m. įsikūrusi Lietuvos marketingo asociacija šiuo metu vienija 500 marketingo srities specialistų iš visos Lietuvos. Kiekvienais metais LiMA savo nariams ir žmonėms, dirbantiems marketingo srityje, siūlo išklausyti daugiau nei 30 nemokamų seminarų, organizuoja tradicines konferencijas „LiMA Day" ir kitus renginius.