Naujienų portalui tv3.lt A. Maldeikienė pasakojo, kad iš Vilniaus nuskridus į Varšuvos Fryderyko Chopino oro uostą, čia reikėjo persėsti į kitą lėktuvą – „Boeing 737 Max“ – ir tada keliauti į Briuselį. Visgi kelionė neapsiėjo be nesklandumų.
„Iš pradžių atėjome į lėktuvą, pilotas pasakė, kad skrisime su šituo. Kiek teko skaityti spaudoje, tai tas pats lėktuvas, kuris krinta – „Boeing 737 Max“. Tada sėdėjome, sėdėjome ir nieko nevyko. Vėliau pilotas pasakė: žinote, yra problemų su lėktuvu, dabar testuosime.
Visi pritilo, pasidarė labai tylu lėktuve. Vieną kartą pratestavo, sako, turime problemų, tada dar testavo. Sėdėjome ten maždaug pusantros valandos ir aš taip jau pradėjau svajoti, kad jie pratestuos ir duos mums kitą lėktuvą. Dievas buvo geras, manęs pasigailėjo. Po kurio laiko pasakė, kad su lėktuvu vis tiek yra problemų, todėl liepė mums išlipti“, – pasakojo europarlamentarė.
Politikė A. Maldeikienė priduria, kad dėl iškilusių techninių nesklandumų Briuselį teko pasiekti gerokai vėliau, nei planavo, tačiau džiaugiasi, kad teko skristi ne su „Boeing 737 Max“, bet kitu lėktuvu – „Boeing 737–800“.
„Buvo nejauku, visi sėdėjome tyliai ir laukėme, kas bus. Aišku, jeigu tą kelionę būtų reikėję skristi 1.45 val. iki Briuselio ir visą laiką mąstyti, ar čia variklis gerai veikia, tai nebūtų labai jauku, todėl ir nudžiugau, kai pakeitė lėktuvą. Tiesa, atskridome beveik trimis valandomis vėliau, negu reikėjo“, – sakė europarlamentarė.
G. Landsbergio atstovė spaudai Vytautė Šmaižytė tvirtino, kad su „Boeing 737 Max“ turėjo skristi ir ministras, tačiau detalesnė informacija, su kokiomis techninėmis problemomis susidūrė lėktuvas, nėra žinoma.
Skrydžių bendrovės LOT, atsakingos už „Boeing 737 Max“ lėktuvą, atstovas Krzysztofas Moczulskis naujienų portalui tv3.lt atsiųstame komentare aiškino, kad techniniams nesklandumams pašalinti prireikė daugiau laiko, todėl buvo nuspręsta pakeisti lėktuvą į kitą.
„Įgula pastebėjo, kad viena iš lėktuvo sistemų veikia netinkamai, todėl pilotai atliko patikrinimą, tačiau problemai išspręsti reikėjo daugiau laiko, todėl skrydžių operacijų vadovai nusprendė pakeisti orlaivį“, – teigė LOT atstovas K. Moczulskis.
„Boeing 737 Max“ – liūdnai pagarsėjęs lėktuvas
„The New York Times“ balandžio mėnesį išleistoje publikacijoje minima, kad „Boeing 737 Max“ modelio lėktuvas prieš beveik dvejus metus nukrito, aviakatastrofoje žuvo 350 žmonių.
Tuo metu „Boeing“ bendrovė 16 aviakompanijų yra pranešusi, kad šio tipo lėktuvai susiduria su techninėmis elektronikos problemomis, todėl patarė kurį laiką nebevykdyti skrydžių šiais orlaiviais.
Tiesa, „Boeing“ atsisakė pateikti tikslesnius duomenis, kiek lėktuvų galėjo susidurti su šiomis problemomis, tačiau kiek vėliau tvirtino, kad, nepaisant techninių nesklandumų, kuriuos galima išspręsti, „Max“ modelio lėktuvai yra patikimi.
„Boeing“ taip pat teigė, kad oro linijų bendrovės, susidūrusios su techniniais nesklandumais, turėtų patikrinti „Boeing Max“ elektroninius komponentus.