• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Magistralinio kelio Vilnius–Utena atkarpos tarp Riešės ir Molėtų rekonstrukcijos kaina gali siekti daugiau nei 170 mln. eurų.

Magistralinio kelio Vilnius–Utena atkarpos tarp Riešės ir Molėtų rekonstrukcijos kaina gali siekti daugiau nei 170 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tokią sumą LRT naujienų portalui įvardijo valstybinius kelius valdanti įmonė „Via Lietuva“ (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija).

REKLAMA

Bendrovės atstovė Jolita Orentaitė informavo, kad ši beveik 43 kilometrų ilgo dar neatnaujinta atkarpa siekiant kokybiškesnio ir greitesnio projektų įgyvendinimo yra suskirstyta į penkis atskirus ruožus.

Dabar baigti dviejų ruožų nuo Nemenčinėlės iki Dasionių posūkio projektavimo darbai, „Via Lietuva“ ruošiasi inicijuoti rangos viešuosius pirkimus.

REKLAMA
REKLAMA

Dalyje aptarimo ruožo suplanuota įrengti „2+1“ eismo juostas, atskirtas atitvaru, taip pat numatoma statyti požemines gyvūnų perėjas, garso užtvarus.

Viso 42,8 kilometrų ilgio ruožo atnaujinimo darbų kaina bus aiški užbaigus viešųjų pirkimų procedūras, tačiau preliminariu „Via Lietuva“ skaičiavimu, ji galėtų viršyti 170 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ar šių atkarpų rekonstrukcijos darbai bus pradėti, priklausys nuo kelių infrastruktūrai skiriamo finansavimo, t. y. ar šio kelio atnaujinimui reikalingas finansavimas bus numatytas kitų metų Kelių plėtros ir priežiūros programos (KPPP) biudžete“, – LRT teigė J. Orentaitė.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis anksčiau sakė, kad magistralės atkarpos Riešė–Molėtai projektavimas turėtų būti baigtas antrąjį šių metų ketvirtį, iškart po to bus skelbiami rangos darnų konkursai.

REKLAMA

Kovą pradėtas magistralės Vilnius–Utena dalies tarp Utenos ir Molėtų atnaujinimas. Šiuos darbus už 61 mln. eurų (su PVM) atlieka Panevėžio kelių statybos įmonė HISK. Pasak J. Orentaitės, čia pašalinta 83 proc. senosios cementbetonio dangos.

M. Skuodis taip pat yra tvirtinęs, kad visas kelias Vilnius–Utena turėtų būti rekonstruotas iki 2025 metų pabaigos.

Ši magistralė yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. „Via Lietuva“ duomenimis, per parą keliu pravažiuoja apie 9 tūkst. automobilių.

Tegul seimas ir vyriausybė nutraukia visokių tolerastų, homikų, dirbtinės lygybės ir kitaų dirbtinių kontorų, į kurias susodinti visokie socdemų žentai ir dukros, finansavimą, tegul baigia taškyti milijonus žydų užgaidoms - ir bus tų milijonų net per daug.
Manau čia kvepia eiline pinigų ,,įsisavinimo,, afera. Net už korupciją nuteistas buvęs ministras sakė kad bus normalus 4 juostų greitkelis, ir buvo įvardinta net pagal tuomet ,,labai didelė kaina,, viso kelio Vilnius - Utena apie 100 mln Eur. Rezultate turėsime , vietoj labai tvirto betoninio pagrindo iš smėlio iškeltą 2 eilių keliuką, ir vėl, kaip prie Marijampolės aplinkkelio , po kokių 10 metų vėl statysim normalų kelią ir vėl viską griausime. Paskaičiavus ir sudėjus visas atkarpas, gausis virš 200 mln. Kadangi ne 4 o 2 juostos, vadinasi kaina padidėjo 4 KARTUS. Esu įsitikinęs, kad čia valstybės ir jos piliečių apgavystė
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų