Galutinis pelnas už šešis mėnesius iki rugsėjo 30 dienos padidėjo 6 proc., iki 173 mln. svarų sterlingų, ir viršijo analitikų prognozes.
Rugsėjį kompanija perspėjo dėl pelno, todėl sustiprėjo nerimas dėl prabangių prekių sektoriaus. Tačiau praėjusį mėnesį „Burberry“ nuramino, kad mados namų pardavimai antrąjį ketvirtį nusistovėjo.
Bendros pajamos per šešis mėnesius padidėjo 8 proc., iki 883 mln. svarų sterlingų.
Nors galutinis pelnas padidėjo, ikimokestinis pelnas sumažėjo iki 111,9 mln. svarų sterlingų, palyginti su 158,7 mln. svarų sterlingų ikimokestiniu pelnu tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Taip atsitiko todėl, kad „Burberry“ sumokėjo vienkartinį 73,8 mln. svarų sterlingų mokestį, kad nutrauktų kvepalų ir grožio produktų licenziją su Prancūzijos kompanija „Interparfums“.
„Burberry“ pastaruoju metu plėtė savo produktų asortimentą ir atidarė naujas parduotuves Honkonge, Milane, Romoje ir Londone.