„Louis Vuitton“ džiaugiasi galėdamas pasveikinti Pharrellą tapus naujuoju vyrų meno direktoriumi“, – sakoma prancūzų mados namų pranešime.
Ph. Williamsas užima vietą, kuri liko laisva po Virgilo Abloh mirties nuo vėžio 2021-ųjų lapkritį.
49-erių vyras yra pripažinta muzikos pasaulio žvaigždė, pelnęs 13 „Grammy“ apdovanojimų ir dvi „Oskarų“ nominacijas, be to, jis jau daugelį metų yra mados šou pirmųjų eilių žvaigždė.
„Pharrellas Williamsas yra vizionierius, kurio kūryba apima tiek muziką, tiek meną, tiek madą – per pastaruosius 20 metų jis tapo visuotine kultūros ikona“, – teigė mados namai, priklausantys verslo grupei „LVMH Moet Hennessy - Louis Vuitton“ (LVHM).
Jo pirmoji „Louis Vuitton“ kolekcija bus pristatyta kitų metų birželį per vyrų mados savaitę Paryžiuje.
„Džiaugiuosi, kad Pharrellas grįžta į mados namus kaip naujasis vyrų meno direktorius po bendrų projektų su „Louis Vuitton“ 2004 ir 2008 metais“, – sakė mados namų generalinis direktorius Pietro Beccari.
„Jo kūrybinė vizija, neapsiribojanti vien mada, neabejotinai ves „Louis Vuitton“ į naują, labai įdomų etapą“, – pridūrė jis.
Po pandemijos „Louis Vuitton“ pardavimai smarkiai išaugo, o bendrovės vertė šiuo metu viršija 20 mlrd. dolerių (18,66 mlrd. eurų) – tai padėjo jos patronuojančios bendrovės LVMH savininkui Bernardui Arnault tapti turtingiausiu pasaulio žmogumi.
Prancūzų prekės ženklas mielai naudojosi V. Abloh trejus metus trukusio darbo sukeltu ažiotažu, pasitelkdamas jo komandą ir kviestinius dizainerius pastarojo meto mados šou.
Praėjusį mėnesį jis surengė vieną labiausiai aptarinėjamų vyrų mados savaitės Paryžiuje šou, kuriame koncertavo popžvaigždė Rosalia ir kurį rengė daug dėmesio sulaukęs jaunų dizainerių kolektyvas.
XX amžiaus dešimtajame dešimtmetyje kaip hiphopo grupės „The Neptunes“ narys išgarsėjęs Ph. Williamsas nebuvo dažnai minimas kaip galimas kandidatas į šią darbo vietą, tačiau jis puikiai dera su naujausiais prekės ženklo veiksmais, kuriais siekiama pritraukti jaunesnę, į gatvės drabužius orientuotą, auditoriją.
Jis bendradarbiavo su daugeliu mados prekių ženklų, įskaitant „Diesel“, „Chanel“, „Moncler“ ir „Adidas“.
2008 metais jis bendradarbiavo su „Louis Vuitton“ – vadovaujamas tuometinio meno vadovo Marko Jacobso sukūrė papuošalų ir akinių nuo saulės liniją.