Praėjusių metų lapkričio 14 dieną tarnyba gavo pareiškėjo pranešimą, kad įmonė panaikino jo paskyrą. Pareiškėjas pranešė, kad tų pačių metų lapkričio 13 d. vakare įmonė atsiuntė laišką apie vienašališką pareiškėjo paskyros uždarymą vadovaujantis bendrovės Nuotolinio lošimo reglamentu.
Pareiškėjas nurodė, kad paskyra faktiškai nesinaudojo jau daugiau kaip metus ir prašė, kad bendrovė atkurtų pareiškėjui galimybę naudotis paskyra.
Po pareiškėjo kreipimosi priežiūros tarnyboje buvo pradėtas „Tete-a-tete“ kazino neplaninis specialusis patikrinimas.
Jį atlikus buvo konstatuota, kad bendrovės darbuotojai vienašališkai nutraukus sutartį su pareiškėju buvo pažeistas Azartinių lošimų įstatymas.
Priežiūros tarnybos priimami sprendimai nėra galutiniai bei gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!