Apklausti valdytojai labai pesimistiškai atsiliepė apie dabar restoranų tinklo jau kurį laiką patiriamą kritimą. Tam, kad pavyktų pagerinti situaciją, „McDonald's“ ėmė tiekti pusryčius, kuriuos galima užsisakyti visą dieną, pasiūlė galimybę maistą užsisakyti per skaitmeninius kioskus ir išplėtė meniu. Tačiau šios pastangos ne tik nedavė planuotų rezultatų, bet ir ėmė kelti daugiau sunkumų restoranų operatoriams.
„Mes kenčiame nuo gilios depresijos ir niekas nesikeičia“, - toks esamos situacijos įvertinimas buvo gautas iš vienos franšizės.
Kalbama, kad visą dieną tiekiami pusryčiai nulėmė virtuvių darbo sutrikimus, o meniu papildymas tapo nauju streso šaltiniu darbuotojams.
Tarp „McDonald's“ naujovių yra ir „Susikurk savo skonį“ iniciatyva, leidžianti klientams susikurti savo hamburgerį iš 30 skirtingų ingredientų. Tai labai didelis pokytis restoranams, kurių veikimo modelis yra pagrįstas greita kelių šabloninių produktų gamyba.
Franšizėms priklauso 81 procentas „McDonald's“ restoranų visame pasaulyje, tad nesugebėjimas pagerinti situaciją gali sukeli dar didesnių problemų ateityje.
Komentuoja „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis:
Specialiai pusryčiams pritaikytas „McDonald‘s“ meniu siūlomas ir tinklo restoranų lankytojams Lietuvoje. Pirmą kartą šalyje jis buvo pristatytas šių metų pavasarį.
Matome, jog augant žmonių susidomėjimui rytmečiui pritaikytu maistu, auga ir pusryčių bei pusryčiavimo populiarumas. Tai rodo ir mūsų pardavimų rezultatai - 2013-aisiais šį meniu pristatėme Estijoje, kurioje įvedus specialius pusryčių pasiūlymus „McDonald‘s“ pardavimai rytinėmis valandomis išaugo 8 proc. Taigi, per artimiausius kelerius metus panašaus augimo tikimės ir Lietuvoje.
Vertinant praėjusius 2014 metus, „McDonald‘s“ pardavimai Lietuvoje nuosekliai augo. Lyginant su prieš tai buvusiais metais, pernai tinklo apyvarta didėjo 7,6 proc. ir siekė daugiau kaip 16 mln. eurų.