• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Marketingo specialistų asociacijos (MSA) šių metų kovo mėnesį atlikta internetinė apklausa rodo, kad daugiau nei du trečdaliai respondentų (69,49 proc.) įsitikinę, kad CSR (angl. corporate social responsibility)  gerina prekės ženklo reputaciją. Palyginimui, praėjusių metų pabaigoje įtakingas britų savaitraštis „The Economist“ atliko tyrimą. Jo rezultatai parodė, kad 53 proc. apklausos dalyvių CSR įvardijo kaip prekės ženklo reputaciją didinantį veiksnį.

REKLAMA
REKLAMA

„Apklausų rezultatai atspindi, kad mūsų ir vakarietiškasis CSR suvokimas pernelyg nesiskiria, tačiau Vakarų valstybės jau turi ilgą CSR istoriją, o mūsuose tai madingas dalykas, daug apie jį šnekama, tačiau tradicijų dar nėra“, - apklausos rezultatus komentuoja Marketingo specialistų asociacijos valdybos narys Saulius Majauskas.

REKLAMA

Be galimybės pagerinti prekės ženklo reputaciją apklausos dalyviai išskyrė ir kitas CSR verslui teikiamas naudas. Tai galimybė pritraukti ir išlaikyti talentingus darbuotojus (13,56 proc.), padidinti klientų lojalumą (11, 86 proc.) ir pasisemti idėjų inovacijoms (3, 39 proc.).

Pastarieji duomenys labiau skiriasi nuo „The Economist“ apklausos rezultatų. Vakariečių nuomone, CSR turi didesnės įtakos sprendžiant darbuotojų pritraukimo ir išlaikymo (38 proc.) bei klientų lojalumo (36 proc.) klausimus. Jie įsitikinę, kad CSR veikla padeda įmonei uždirbti daugiau (6 proc.), o Lietuvoje šis rodiklis yra žymiai mažesnis (1,69 proc.)

REKLAMA
REKLAMA

Apklausos taip pat parodė, kad Lietuvos įmonės CSR dažniausiai įvardija vidutiniškos (35,59 proc.) ir žemos svarbos (27,12 proc.) dalyku, o vakariečiai dažniau CSR laiko vidutiniškos (26 proc.) ir aukštos svarbos (39 proc.) veikla įmonei.

MSA apklausoje dalyvavo 59 specialistai iš įvairių veiklos sričių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų