Lietuvos pirkėjai vis dažniau prekybos tinkluose renkasi Lietuvos ūkiuose užaugintus produktus. Lyginant šių metų sausio-vasario mėnesio duomenis su tuo pačiu laikotarpiu pernai, fiksuojamas beveik 50 proc. kilimas, rodo prekybos tinklo „Iki“ pardavimų duomenys. Populiariausi išlieka švieži mėsos gaminiai bei daržovės. Jų asotimentas bus plečiamas pavasario-vasaros sezonais.
„Šviežios mėsos asortimentas visuomet buvo pakankamai platus. Tačiau augantis pirkėjų domėjimasis mėsos gaminiais skatina mus plėsti šią prekių kategoriją. Todėl šalia jau pamėgtos „IKI ŪKIS“ jautienos, veršienos, antienos ir triušienos netrukus ketiname pasiūlyti ir daugiau šviežios mėsos bei dešrų rūšių“, – pavasario naujienas komentuoja „Iki“ Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis.
Kaip ir kiekvieną vėlyvą pavasarį arba vasarą, taip ir šiemet „IKI ŪKIO“ lentynose pagausės ir šviežių vaisių bei daržovių asortimentas. Prekybininkai žada, kad pirmiausia parduotuvių lentynos bus papildytos įvairių rūšių salotomis, pekino kopūstais, salierais bei kitomis daržovėmis ir vaisiais. O birželio antroje pusėje turėtų pakvipti šviežiomis, Lietuvoje užaugintomis braškėmis. „Žinoma, viskas priklausys nuo oro ir derliaus. Tačiau tai, kas prinoks ūkininkų laukuose ir šiltnamiuose, atsiras ir mūsų lentynose“, – sako Andrius Petraitis.
Su prekės ženklu „IKI ŪKIS“ parduodama tik Lietuvos ūkiuose išauginta ir pagaminta produkcija: šviežia mėsa, vaisiai, daržovės, kiaušiniai, dešros, vienarūšės žolelės arbatai, uogienės, medus, sultys, grybai, sausainiai, kruopos, miltai, kiti produktai. Prie kiekvieno produkto nurodomas konkretus ūkis arba gamintojas.
Jau daugiau nei 20 metų ūkininkaujantis Algimantas Vaupšas, „IKI ŪKIUI“ tiekiantis lietuviškus krienus ir virtus burokėlius, teigia, kad partnerystė su prekybos tinklais pasiteisina: „Prekybos tinklai užsako didelius kiekius produkcijos, todėl tiekti jiems produktus finansiškai naudinga – sutaupomi logistikos kaštai. Galima drąsiai teigti, kad prekybos tinklai padeda ūkininkams išgyventi.“ Anot raugintą kaimišką produkciją į tokias šalis kaip Anglija, Rusija ir kitas eksportuojančio ūkininko, maždaug 40 proc. jo produkcijos parduodama didžiuosiuose prekybos tinkluose.
Trečius metus gyvuojantis ir vis daugiau pirkėjų dėmesio sulaukiantis prekės ženklas „IKI ŪKIS“, kurio asortimentą sudaro daugiau kaip 80 produktų, vienija ūkininkus iš visos Lietuvos.