Naujasis operatorius valdys daugiau nei 3,3 tūkst. parkavimo vietų Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose. Planuojama, kad jų valdymą atrankos laimėtojas perims šių metų antroje pusėje.
LTOU Komercijos departamento direktorė Gintarė Norvilaitė-Tautevičė teigia, kad naujasis operatorius turės įrengti daug elektromobilių įkrovos stotelių.
„Naujasis parkavimo vietų operatorius turės ne tik perimti visų aikštelių kontrolę, bet ir įdiegti technologinius patobulinimus, tarp kurių ir didelio masto elektrinių automobilių įkrovos stotelių plėtra“, – pranešime spaudai sakė G. Norvilaitė-Tautevičė.
Paraiškų konkursui laukiama iki birželio, o jo laimėtoją tikimasi paskelbti metų viduryje.
Vilniuje operatorius administruos daugiau kaip 1,3 tūkst. parkavimo vietų ir daugiau nei 40 tūkst. kv. metrų ploto, Kauno oro uoste jam bus perduota beveik 1,4 tūkst. parkavimo vietų ir beveik 10 tūkst. kv. metrų ploto būsimoms parkavimo vietoms, o Palangoje – apie 470 parkavimo vietų ir 15,6 tūkst. kv. metrų ploto.
Numatoma, kad naujasis operatorius visas parkavimo vietas galės valdyti iki 10 metų.
LTOU atstovo Tado Vasiliausko teigimu, dabar parkavimo aikšteles administruoja skirtingi operatoriai: Kaune ir Palangoje – patys oro uostai, o Vilniuje – daugiausia „Modus grupės“ bendrovė „Stova“, veikianti su prekės ženklu „UniPark“.
„Situacija yra tokia, kad Kauno ir Palangos oro uostų automobilių parkavimo vietas administruojame mes patys, tai yra Lietuvos oro uostai, o Vilniuje turime keletą sutarčių, bet daugelį parkavimo vietų valdo privatus operatorius „UniPark“, – BNS teigė T. Vasiliauskas.
Anot jo, bendradarbiauti su „UniPark“ bendrovė pradėjo 2014 metais, o šiemet baigiasi visos su ja pasirašytos sutartys.