„Mūsų vertinimas, kuris pagrįstas ir „Via Lietuvos“ informacija, sako, kad 2025-2028 metais realus poreikis siekiant sutvarkyti būtinąjį kiekį tiltų, siekiant tvarkyti tuos kelius, kurių būklė neatitinka nustatytų reikalavimų (...) yra arti 8 mlrd. eurų“, – spaudos konferencijoje antradienį sakė Šarūnas Frolenka.
Anot jo, prognozuojama, kad geriausiu atveju keliams ir tiltams per šį laiką bus skirta apie 2,4 mlrd. eurų.
Pasak Š. Frolenkos, realiai vertinant, kelių finansavimas turėtų siekti bent 1 mlrd. eurų per metus.
„Kelių infrastruktūros finansavimas šiandienėmis kainomis turi būti ne mažesnis kaip 1 mlrd. eurų kasmet, tai leistų tęsti pradėtas strateginių objektų statybas, užtikrinti savalaikį kelių remontą, pamažu didinti šalies tiltų saugumą“, – pranešime sakė Š. Frolenka.
„Lietuvos kelių“ teigimu, stabiliam kelių gerinimui būtinas tvarus finansavimo modelis.