„Geležinkelių vardas daug metų buvo gadinamas, vadinant „valstybe valstybėje“ dėl korupcinių ryšių, dėl naudos valstybei nedavimo, dėl nepotizmo ir daugelio kitų dalykų, tai buvo neskaidrumo, uždarumo simbolis. Dabar ši valstybė grįžta į valstybės glėbį, norime, kad ji taptų skaidrumo, efektyvumo, ambicijų, inovacijų šaltiniu“, - žurnalistams trečiadienį sakė susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Anot geležinkelių vadovo Manto Bartuškos, bendrovė nori parodyti, kad nebėra uždara ir neskaidri.
„Norėjome visuomenei atverti naują puslapį, ilgą laiką „Lietuvos geležinkeliai“ buvo vadinami valstybe valstybėje, nors šiandien jie yra tiesiog valstybės dalis. Kadangi rytoj labai graži šventė - Lietuvos valstybės diena, tai papuošėme visus traukinius Vyčiu“, - sakė M. Bartuška.
Jis tikino, kad bendrovė išpirkti kaltę dėl kelių dešimtmečių neskaidrios veiklos siekia, efektyvindama veiklą.
„Man atrodo, kad darbai turi atpirkti. Tai yra graži simbolika, pokyčiai prasidėjo „Lietuvos geležinkeliuose“, jie jau duoda realų efektą, mūsų kroviniai didėja, pirkimų kainos mažėja, tikrai pasieksime gerų rezultatų, kuo galėsime didžiuotis“, - teigė M. Bartuška.
Pasak jo, pirmąjį šių metų pusmetį pervežtų krovinių augimas siekė 5 proc.
Pernai pasikeitus „Lietuvos geležinkelių“ vadovybei, bendrovė iškėlė siekį persitvarkyti, efektyvinti veiklą, išnaikinti neskaidrių sandorių praktiką.
Geležinkelius dėl neskaidrios veiklos valstybe valstybėje vadino prezidentė, kiti šalies vadovai.
Įmonė kaltinta neskaidriai dalijusi paramą su politikais susijusioms organizacijoms ir įstaigoms, jos vadovai įdarbindavo giminaičius, be to, jos pirkimai vykdo neskaidriai.
Geležinkelių atstovas Mantas Dubauskas BNS neatskleidė, kiek bendrovei kainavo reklamos kampanija „Valstybė valstybėje“ - jis tikino tai galėsiąs padaryti, kai kitos savaitės pabaigoje kampanija baigsis.