„Su darbuotojais jau pasidalijome informacija apie laukiančius pokyčius“, – pranešime teigė LTG personalo direktorė Irena Jankutė-Balkūnė.
LTG nurodo, kad apie numatomus atleidimus pranešta ir įmonių profsąjungoms.
LTG atstovas Mantas Dubauskas BNS nenorėjo detalizuoti, nei iš kurios bendrovės planuojama atleisti daugiausia darbuotojų, nei patvirtinti, kad numatomi atleidimai susiję su nuo vasario pradžios nutrauktu baltarusiškų trąšų tranzitu.
„Planuojami pokyčiai yra dėl pasikeitusios situacijos“, – BNS sakė M. Dubauskas.
Tikėtina, kad daugiausia darbuotojų gali atleisti įmonės „LTG Infra“ ir „LTG Cargo“. Netekusi baltarusiškų trąšų tranzito grupė praras apie 60-70 mln. eurų pajamų per metus.
Vienos „Lietuvos geležinkelių” profsąjungų – „Solidarumo“ vadovas Stanislavas Federavičius teigė, jog atleidimų tikėtasi, bet apie juos profsąjunga nebuvo informuota.
„Aišku, nieko gero, tačiau darbuotojams siūlau nepanikuoti. Reikia įvertinti, kur ir kokios pareigybės bus mažinamos: iš kelių tūkstančių atleidus tris šimtus – nelabai ir didžiulis procentas“, – LRT radijui penktadienį sakė S. Federavičius.
„Žmonės stresuoja, laukė šios žinios, bet mūsų profsąjunga apie tai nebuvo informuota“, – pridūrė jis.
„Lietuvos geležinkelių“ grupėje yra šalies geležinkelių tinklą valdanti „LTG Infra“, keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“, krovinių vežėja „LTG Cargo“, Geležinkelio tiesimo centras (GTC) ir kitos antrinės bendrovės.