„Esame įpratę skųstis maža rinka ir menkais biudžetais, tad manome, kad pasauliniai komunikacijos agentūrų tinklai su tarptautiniais klientais gali geriau. Nieko panašaus – šis įvertinimas, kaip ir anksčiau gautas Paryžiuje, įrodo, kad esame pajėgūs kurti pasaulinio lygio komunikacijos strategijas, o tai garbė ne tik agentūrai ar komunikacijos rinka, bet ir Lietuvos valstybei,“ – sako komunikacijos agentūros „Ad verum“ direktorė Ieva Naujalytė.
2015 m. IPRA apdovanojimai sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – 447-ių. IPRA prezidentės Amybel Sánchez de Walther teigimu, šių metų apdovanojimai išsiskiria paraiškų kokybe: daugiausia paraiškų sulaukta kategorijose „Verslas-verslui“, „Komunikacijos tyrimai“, „Vartotojų komunikacija“ „Socialinės atsakomybės komunikacija“ ir „Nevyriausybinio sektoriaus komunikacija“.
Geriausiai IPRA apdovanojimuose šiais metais sekėsi projektams iš Europos: 50 proc. į finalą patekusių darbų yra iš senojo žemyno, 19 proc. – Vidurio Rytų ir Afrikos, 16 proc. – Azijos, 11 proc. – Šiaurės Amerikos, 4 proc. – Lotynų Amerikos. Lietuvos agentūra dėl pagrindinio apdovanojimo varžysis su kompanijomis iš Lenkijos, Ispanijos, Nyderlandų, Vengrijos, Turkijos, Didžiosios Britanijos, Japonijos, Kinijos, JAV.
Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) yra didžiausia ryšių su visuomene specialistus vienijanti organizacija, veikianti jau 60 metų. Kasmetinis IPRA Golden World Awards (GWA) apdovanojimų renginys, pradėtas organizuoti 1990 m., siekia apdovanoti geriausius pasaulinius ryšių su visuomene projektus įvairiose kategorijose. IPRA Grand Prix už meistriškumą kiekvienais metais įteikiamas projektui, kurį komisija pripažįsta atitinkančiu aukščiausius standartus. Apdovanojimų nugalėtojai paaiškės šių metų rugsėjį Johanesburge, PAR.