Panašu, kad Lietuvoje valstybinė Kinijos automobilių gamintoja „Changan“ taip pat turi vienokių ar kitokių planų.
Kaip rodo Valstybinio patentų biuro duomenys, praėjusių metų pabaigoje „Chongqing Changan automobile Co., Ltd.“ pateikė prašymus registruoti du prekinius ženklus – „L07“ ir „A07“.
Paraiškoje nurodyti tokios prekės ir paslaugos pagal tarptautinę klasifikaciją: elektrinės transporto priemonės; sunkvežimiai; automobiliai; lengvieji automobiliai ir kt.
Sprendžiant iš bendrovės „Changan“ skelbiamos informacijos, „L07“ ir „A07“ – tai automobilių, tiksliau, elektromobilių modeliai, kurie taip pat gaminami ir su prekės ženklais „Deepal“ ir „Qiyuan“.
Jų apžvalgose teigiama, kad šie modeliai gali sudaryti nemenką konkurenciją kai kuriems amerikiečių gamintojos „Tesla“ modeliams.
Jei pigiausi nauji „Tesla“ elektromobiliai Europoje kainuoja daugiau kaip 40 tūkst. eurų, tai orientacinė „Changan“ skelbiama elektromobilių kaina prasideda maždaug nuo 20,6 tūkst. eurų.
Teigiama, kad grynasis „Changan“ elektromobilis, vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 515 km.
Pranešimuose žiniasklaidai „Changan“ neslepia ambicingų planų plėstis visame pasaulyje, o taip pat ir Europoje.
Įmonė planuoja 2024 m. parduoti bent 450 tūkst. automobilių, o ilgainiui pardavimus padidinti iki 1,5 mln. automobilių per metus.
O kas dėl kinų kokybės, auto-dizaino, kompletacijos tai dabar jie yra geresni už Teslą, VW ir kitus.
Kas nesupranta tegul pažiūri YouTube - yra labai daug naudingos informacijos apie tai, testų, analitinių apžvalgų.