Šių metų gegužės mėnesį „Defrosol ADF“ buvo patvirtintas prestižinės Kanados laboratorijos AMIL ir pasaulinio savo srities lyderio – Floridos aeronautikos medžiagų testavimo centro SMI – specialistų kaip I tipo antiledodaros skystis, pagamintas natūralių medžiagų, išgaunamų iš atsinaujinančių šalitinių, pagrindu. Naujojo skysčio gamyboje vietoj įprastinių glikolių panaudotas daug mažiau aplinkai kenkiantis glicerolis. Naudojant „Defrosol ADF“ antiledodaros proceso metu ženkliai sumažinamas šiltnamio dujų efektas ir minimalizuojama žala aplinkai.
„Nors gaminio proceso metu aplinkosaugos veiksniai turėjo tikrai didelę svarbą, mums patiems, kaip antiledodaros paslaugų tiekėjui, ne mažiau reikšmingos buvo ir funkcinės šio skysčio savybės. „Defrosol ADF“ nenusileidžia ledo šalinimo savybėmis geriausiems pasaulio analogams ir išsiskiria rinkoje itin vertinamomis antikorozinėmis ypatybėmis. Mes didžiuojamės, kad savo jėgomis sėkmingai sukūrėme naujausios kartos antiledodaros skystį“, – naująjį produktą pristatė projekto techninis konsultantas Arvydas Stončius.
Aviacijos paslaugų grupei „Avia Solutions Group“ priklausanti „Baltic Ground Services“ yra pirmoji antžeminių aviacijos paslaugų bendrovė pasaulyje, kuriai suteiktas gaminio kokybę patvirtinantis ISAGO sertifikatas. „Defrosol ADF“ yra skirtas sniego, šalnos ir kitiems ledo efektams nuo orlaivio struktūrų šalinti.
„Tai, jog patys esame ir šio produkto kūrėjai ir praktiniai antiledodaros procedūros specialistai bei šios paslaugos tiekėjai, mums suteikia labai didelį konkurencinį pranašumą. Nors investicijos tokiu atveju būna ganėtinai didelės, mes didžiuojamės, kad sugebėjome išvystyti šį projektą, pasitelkdami tik savo kompanijos bei rinkos siūlomus resursus. Tai dar kartą įrodo, kad Lietuvos verslas turi pakankamai galimybių savarankiškai vystytis, kurti ir pristatyti pasaulinio masto sprendimus negaudamas papildomų lėšų iš jokių valstybinių fondų ar institucijų. Pasitelkdami savo praktinę patirtį ir žinias sukūrėme geresniu kainos ir kokybės santykiu pasižyminčią priemonę, kuri yra neabejotinai pažangesnė nei šiuo metu trečiųjų šalių siūlomi kastinės naftos pagrindu gaminami antiledodaros skysčiai. Atsižvelgdami į projekto sėkmę nusprendėme nesustoti, tad pažangių orlaivių priežiūros priemonių kūrimo srityje dirbsime ir toliau. Jau 2014-aisiais planuojame rinkai pristatyti ir II tipo antiledodaros skystį“, – projektą pakomentavo UAB “Baltic Ground Services” vadovas S. Batavičius.