Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
O as myliu Mercedes b.l.e.t visa kita srotas
Kodėl populiarios VW ir Audi
Kodėl populiarios VW ir Audi
Paaiškino kad dyzelio mažiau ryja , o kodėl BMW liko nutylėta, kad greitis didelis
Turiu Fiat "Multipla".

Kaip nusipirkau, - taip, pasirodo, "apsiženijau".

Bandžiau parduoti, tai tik "prankeriai" tepaskambindavo - pasiteirauti, kad - sutiktų ją iš manęs paimti su sąlyga, - jei damokėsiu kelis šimtus.

Bandžiau ją kaimo kūdroje - nuskandinti.
Nepavyko. Plūduriuoja paviršiuje, - nors tu ką.
Klausiu kaimyno Jono - kaip čia taip?
"Taigi, šūdas šūde neskęsta" - man jis paaiškino...

Bandžiau nuo skardžio nuridenti, tai ta
p a d l a - pati šlaitu gražiai nuvinguriavo ir - net buferis neįbrėžtas...

Dabar - ketinu bandyti ją sudegint. Nepagailėsiu kanistro a-95 benzino ir bandysiu laimę. Bet nuogąstauju, kad ta "Multipla" ir vėl išsisuks, - arba pati kūdron įners, arba - išsikvies gaisrininkus pati...

Gelbėkit, patarkit, ką bedaryt, - kaip atsikratyt... Gal bandyt - po metalo presu ją pakišt? Nors ir čia turbūt ana sugalvos kaip išsisukti. O gal - presas pats išsijungs ir atsisakys tą šūdo krūva traiškyti...

Nu ale užtat ramu, - turiu auto, kurios turbūt gyvenime niekas net nevogs. Tiek mieste, tiek prie namų - palikinėju ją atrakintą, su rakteliais užvedimo spynelėje, o kartais, kai skubu, - tai ir užvestu varikliu. Niekas ne tik kad į ją nežiūri, - daug žmonių - lanku apeina, lyg pro raupsuotąją...

Nu va...

Laukiu patarimų, gerieji žmonės...
@senas vadyla Turetai uzrakyt kad neprisiktu kas
Taigi su bmw vaziuoti lygis, kieta, del to ir perka, nes busi krutas tipo, jei bmw vairuoji. Nors ir supuvusi. O del dyzelio ir taip aisku, nes pigesnis
Komfortas, prestižas, patikimumo lūkestis lieka pagrindiniais kriterijais“, – teigė „Autoplius.lt“ atstovas Artūras Mizeras.
Kas diena matau dumais besipilancias audi,bmw,mercedes ir tik tada suvokiu koks tai prestizas,komfortas ir patikimumas...
@Aha Lopai to niekada nesupras.
@AhA Issitaskyk ant stulpo ar i stotele ilek
@Aha Pats dvirati mini
Askonija pati geriausia mašinytė, veža pypkės, bulbasu bulbas, nulėkiau pas boleka į svečius ten zyvico alus pigūs, desryte, varau net dūmai per visus galus ruksta
Skaitant „Autogidas.lt“ ponaičio komentarus ima juokas. Leiskite konstruktyviai jus pakritikuoti.

1 ) „Autogidas.lt“ vadovo teigimu Europos Sąjungoje (ES) šiuo metu itin nepopuliarūs dyzeliniai varikliai“

Atsidarome Europos automobilių gamintojų asociacijos duomenis ir ten matome, jog šiemet (01-05 mėn) dyzeliai užima 14,8 proc naujų auto rinkos. Pirma vieta – benzinas su 37,3 proc, toliau seka hibridai – 25,1 proc. O elektra ketvirtoje vietoje su 12,4 proc. Mano supratimu, Autogidas atstovo teiginys sufleruoja, jog jų rinkos dalis yra max 5 proc. bet tai reali situacija yra visiškai kita.

2 ) „Pavyzdžiui, Kinijoje pagamintų automobilių mūsų portale beveik visai nėra, nes jie absoliučiai nedomina pirkėjų. Tokių automobilių žmonės vengia ir netgi bijo, nes nežino, nei kaip juos taisyti, nei iš kur gauti atsarginių detalių. Bendrai tokia tendencija ir išlieka – kuo retesnė automobilių markė, tuo mažiau ja domisi pirkėjai“, – komentavo V. Raudonius.

Jeigu tamstos portale nėra tų mašinų skelbimų, tai nereiškia, jog žmonės jomis nesidomi :D Kažkodėl Autopliuse galima tokių rasti ir jų netgi (SERIES) prekyba vyksta pilnu tempu. Tai matyt problema ne su žmonėmis, o su jūsų portalu.

3 ) „Autogidas.lt“ vadovas įvardijo, kad rečiausiai žmonės ieško tokių markių, kurių servisų čia yra mažai. Kuo retesnis automobilis, tuo sunkiau jį pataisyti.

Tas pats kaip pasakyti naktį yra tamsiau nes saulė nešviečia. Retas automobilis tai yra koks? Ar šiandien Peugeot yra retas? Ar Mazda yra reta? Ar Alfa Romeo yra reta, kad negautum jiems dalių? Nu gi ne. Tesla oficialaus serviso Lietuvoje irgi neturi, bet jų paklausa tai nemaža.
@Aou Tai mizeris bet Mizeris čia ir šneka
Keista statistika , su dar keistesniais teiginiais ...
Tik nepirkit skarbonkių, prilipusiu prie asfalto, jei norit turėti neiškrypusi stuburą.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų