Iš šių metų Kelne, Vokietijoje, vykusios tarptautinės maisto produktų parodos „Anuga“ grįžę lietuviškų „Daumantų“ pagardų gamintojai laukia naujų kontraktų, praneša bendrovė.
Pasak bendrovės „Vesiga“ vadovo Sauliaus Grinkevičiaus, tokio gausaus lankytojų būrio ir tikslingo domėjimosi dar nebuvo nei vienoje iš ankstesnių parodų.
„Mus nustebino tiek didžiulis srautas, tiek konstruktyvūs kontaktai, kai buvo domimasi ne bendrais bruožais, o konkrečių produktų sudėtimi, gamybos technologijomis ir galimybėmis bendradarbiauti. Tai rodo, jog eksporto rinkos atsigauna ir ieškoma naujų galimybių“, - sako trečią kartą parodoje dalyvavusios „Daumantų“ pagardų gamintojos „Vesiga“ vadovas S. Grinkevičius.
Organizatoriai skelbia, jog kas dvejus metus vykstančioje „Anugoje“ šiemet apsilankė daugiau nei 153 tūkst. interesantų iš 180 šalių.
Potencialūs partneriai planuoja atvykti į Lietuvą
Šį pavasarį gamybos modernizavimą baigusi „Vesiga“, „Anugoje“ įsirengė atskirą stendą, kuriame pristatė pilną savo produktų asortimentą – net 60 skirtingus gaminius, nuo pomidorų padažų ir majonezų iki garstyčių ir adžikos (aštriųjų pipirų masės).
Pasak bendrovės vadovo, potencialūs partneriai domėjosi įvairiais produktais, tačiau išskirtinio dėmesio sulaukė šiemet Lietuvos rinkoje pristatytos trys naujos „Daumantų“ priedų linijos: ekologiška, be konservantų ir be maisto priedų. Ypač palankiai įvertintas majonezo „Be jokių E“ skonis ir konsistencija.
„Ekologiškais produktais tradiciškai domėjosi Vakarų Europos šalys, tačiau rimtų užklausų sulaukėme ir iš Pietų Korėjos bei Australijos verslininkų, apie kitų produktų tiekimo galimybes teiravosi ir tokių egzotiškų šalių, kaip Marokas ir Ghana, atstovai“, - sakė S. Grinkevičius. Šių metų parodoje bendrovė užmezgė daugiau kaip 60 naudingų verslo kontaktų. Potencialūs partneriai domėjosi ir galimybe atvykti į Lietuvą ir susipažinti su modernizuota „Vesigos“ gamyba.
Eksportuoja dešimtadalį produkcijos
„Vesigos‘‘ dalyvavimas ankstesnėse „Anuga“ parodose jau yra davęs konkrečių vaisių – šioje parodoje užmegzti kontaktai virto bendrovės produkcijos eksporto į Daniją ir Latviją sutartimis, taip „Daumantų“ produktai prasiskynė kelią ir į Graikijos ir Kipro prekybos centrus.
Eksportas bendruose „Vesigos“ pardavimuose sudaro stabilią 10 proc. dalį. Daugiausiai savo produkcijos bendrovė eksportuoja į Daniją, Vokietiją, Angliją, Airiją ir Graikiją. Bendri „Vesigos“ pardavimai per š.m. 9 mėn. pasiekė 33,18 mln. Lt ir buvo beveik 11 proc. didesni nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai siekė 29,98 mln. Lt.
Pasak bendrovė, stabilų „Daumantų“ gamintojos rezulatų augimą užtikrina 4 mln. Lt investicijos į gamybą, leidžiančią sėkmingai tobulinti produktus. Užimdama daugiau kaip 30 proc. šalies padažo ir kečupo rinkos, bendrovė teigia esanti šios rinkos lyderė, taip pat užima antrą vietą pagal majonezo pardavimus.