• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausių Lietuvos kelionių organizatorių „Novaturas“ ir „Tez Tour“ klientus skraidysiančio oro vežėjo „GetJet Airlines“ septynių naudojamų lėktuvų vidutinis amžius, palyginant su šiuolaikinės aviacijos standartais, kelia nerimą – 24 metai ir 9 mėnesiai.

Didžiausių Lietuvos kelionių organizatorių „Novaturas“ ir „Tez Tour“ klientus skraidysiančio oro vežėjo „GetJet Airlines“ septynių naudojamų lėktuvų vidutinis amžius, palyginant su šiuolaikinės aviacijos standartais, kelia nerimą – 24 metai ir 9 mėnesiai.

REKLAMA

Dienraščiui nutarus pasidomėti, kam dabar savo klientus skraidinti patikėjo didieji Lietuvos kelionių organizatoriai, paaiškėjo, kad naujausias orlaivis pagamintas prieš 19 metų, o seniausias – prieš 29–erius, rašo „Lietuvos rytas“.

 

„GetJet Airlines“ direktorius Darius Viltrakis dienraščiui nurodė, kad sutartyje su kelionių organizatoriumi numatyta, kad skrydžiai bus vykdomi 2003 ir 2001 metų gamybos orlaiviais „Airbus A320“, taip pat naujesnio tipo „Boeing-737 Next Gen“.

Pasak D. Viltrakio, vyksta aktyvios derybos su išperkamosios nuomos bendrovėmis dėl papildomų lėktuvų – tai turėtų būti „Airbus A320“ bei „Boeing 737“ modelių orlaiviai.

Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas patvirtino, kad jokiuose teisės aktuose nėra nė žodžio apie orlaivio amžių, kurį pasiekus nebeleidžiama vykdyti skrydžių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų