„Vairuotojų apklausa atskleidė, kad lietuviai yra labai racionalūs pirkėjai. Nors 70 proc. vairuotojų yra svarbi degalų kaina, tačiau jie linkę lyginti ir rinktis tik tuos degalų tiekėjus, kurie užtikrina aukštą degalų kokybę. Vairuotojai supranta, kad naudodami pigiausius degalus, kurie Lietuvoje greičiausiai būtų kontrabandiniai, bandymai sutaupyti gali ilgainiui pareikalauti didelių investicijų į automobilio variklio ir degalų sistemos remontą“, – sakė S. Raila.
Remiantis „Statoil“ tyrimo duomenimis, net 66 proc. Lietuvos vairuotojų mano, kad degalų kokybė lemia tai, kiek priežiūros pareikalaus variklis. Pasak S. Railos, „Statoil“ degalinių tinklas jau spėjo pajusti Lietuvos vairuotojų racionalumą. „Nuo pavasario mūsų degalinėse pristatėme aukštos kokybės „miles“ degalus. Jų sudėtyje esantys priedai leidžia vairuotojams su tuo pačiu kiekiu degalų nuvažiuoti 2-3 procentais tolimesnį atstumą – šie procentai realybėje virsta į 10-15 centų papildomą nuolaidą nuo degalų litro. Pastebėjome, kad klientai tai įvertino – vasaros „miles“ pardavimai 9 procentais pranoko mūsų lūkesčius“, – sakė S. Raila.
Bendrovės duomenimis, dar aukštesnės kokybės ir brangesnį „miles PLUS“ benziną ir dyzeliną renkasi vis didesnė dalis pirkėjų, kurių per paskutinį periodą padidėjo 4 procentais. „Miles PLUS“ leidžia ne tik nuvažiuoti toliau, bet ir išvalo purkštukus ir visą degalų įpurškimo sistemą, optimizuoja variklio darbą ir padidina galią.
„Pastebėjome, kad „miles PLUS“ degalus pradėję naudoti vairuotojai yra lojalūs savo pasirinkimui. Pajutę šių degalų naudą jie ją labiau įvertina“, – sakė S. Raila. Baltijos regiono šalių tyrimą „Statoil Fuel & Retail“ užsakymu atliko bendrovė „RelationsPeople AS“ kovo mėnesį Lietuvoje ji apklausė 1 300 respondentų, o visose šalyse – net 10 000 vairuotojų.