• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau kaip 35 proc. Lietuvos interneto pirkėjų įsigyja mados prekes: drabužius (15,6 proc.), avalynę (10,1) ir aksesuarus (9,6 proc.). Antra pagal populiarumą prekė internete yra buities technika (12,9 proc.), kompiuterius ar jų dalis pirko 10,7 proc. pirkėjų. Tyrimo duomenys buvo skaičiuojami nuo interneto vartotojų Lietuvoje, kurią sudaro 68 proc., dalies.

Daugiau kaip 35 proc. Lietuvos interneto pirkėjų įsigyja mados prekes: drabužius (15,6 proc.), avalynę (10,1) ir aksesuarus (9,6 proc.). Antra pagal populiarumą prekė internete yra buities technika (12,9 proc.), kompiuterius ar jų dalis pirko 10,7 proc. pirkėjų. Tyrimo duomenys buvo skaičiuojami nuo interneto vartotojų Lietuvoje, kurią sudaro 68 proc., dalies.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Studio Moderna Fashion Group“ prekinio ženklo „Stilago.lt“ rugsėjį atlikto „Sprinter“ tyrimo metu paaiškėjo, kad 44,2 proc. interneto vartotojų bent kartą pirko internetu. 72 proc. klientų kartą pabadę paslaugą grįžta. Anot internetinės prekybos Lietuvoje lyderio „Stilago.lt“ atstovų, tai lemia didelės investicijos skatinant pirkėjų pasitikėjimą, sąlygų sudarymą be baimės pirkti drabužius nesimatavus, kvepalus – neuosčius. Netinkančius ar nepatinkančius daiktus galima lengvai grąžinti pardavėjui. Pardavimus taip skatina draugų ir artimųjų rekomendacijos.

REKLAMA

„Galime sakyti, kad jau yra susiformavęs aprangos pirkimo internetu įprotis. Kai kurie pirkėjai (o dažniau pirkėjos), prieš įsigydami drabužį trokštantys jį būtinai pasimatuoti, yra net išmokę tai padaryti realiose parduotuvėse, o grįžę namo užsisakyti prekę su nuolaida internete“, - sakė „Stilago“ projekto Lietuvoje vadovė Jurgita Videikaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Klientės - turtingų ūkininkų žmonos

Drabužius internetu perka visos Lietuvos gyventojai, tačiau didžiąją dalį pirkėjų sudaro atokesnių miestelių gyventojai. Pagal pirkėjų duomenis, internetinės parduotuvės atstovai spėja, kad pagrindinės pirkėjos yra turtingų ūkininkų žmonos, kurios gyvendamos toli nuo didmiesčių neturi galimybės apsipirkti. Paslauga populiari tarp daug dirbančių žmonių ir neturinčių laiko vaikščioti po parduotuves. Vienas apsipirkimas „Stilago.lt“ internetinėje parduotuvėje vidutiniškai trunka 3,5 min., pristatymas užtrunka nuo 9 dienų iki 4 savaičių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Retai vieno pirkimo metu perka vieną daiktą. Dauguma pirkėjų, kaip galima atspėti, yra moterys, tačiau sparčiai daugėja ir vyrų. Jie aktyviau konsultuojasi dėl prekių telefonu, mažiau pasitiki prekės atvaizdavimu internetinio portalo nuotraukose.

REKLAMA

Lietuviai linkę pirkti praktiškesnius daiktus, o prabangos prekės juos suvilioja retai. „Auksiniai „Gucci“ laikrodžiai net ir su nuolaida Lietuvos gyventojų susidomėjimo nesukelia, nors iš mūsų portalo Rusijoje tokias prekes išperka labai greitai“, - pasakojo J. Videikaitė. Populiariausios prekės internetinėse parduotuvėse yra siūlomos dienos prekės, apie kurias užsiregistravusieji dažniausiai informuojami naujienlaiškiu.

REKLAMA

Vieno apsipirkimo metu pirkėjai yra linkę išleisti iki 300 litų. Didžiausia vieno pirkėjo per mėnesį „Stilago.lt“ išleista suma buvo 13 300 litų.

Ateitis - mobiliosios technologijos

Dalis potencialių pirkėjų nepasinaudoja paslauga dėl nepasitikėjimo atsiskaitymo sistema. Šiuo metu už daiktus, pirktus „Stilago.lt“ klientai atsiskaito pristačius prekę. Prekybininkai tikisi, kad prekyba suaktyvės dar labiau netrukus įdiegus atsiskaitymo sistemą „Bank Link“. Per pusantrų metų ketinama sukurti specialią programėlę išmaniesiems telefonams. Manoma, kad prekyba internete ir išmaniuosiuose telefonuose pasiskirstys per pusę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

500 skirtingų prekinių ženklų gaminiais prekiaujanti „Studio Moderna Fashion Group“ veiklą plėtoja visoje Rytų Europoje. Šiais metais elektroninės parduotuvės atidarytos Latvijoje ir Estijoje. Grupė šiuo metu turi apie 3 mln. narių. „Stilago.lt“ yra viena iš 7-8 el. parduotuvių Lietuvoje, kuri pirmauja asortimento gausa.

REKLAMA

Viena patraukliausių ateities perspektyvų - į asortimentą įtraukti lietuvių dizainerių gaminius. To labai laukia ir klientai ir patys kūrėjai. Tačiau kol kas nė vienas dizaineris Lietuvoje negali pasiūlyti pakankamo kiekio drabužių, kurių pakaktų el. parduotuvėms 11-oje šalių.

El. prekybos atstovai Lietuvoje džiaugiasi sparčiausiai augančia paklausa visoje Europoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų