Maisto produktų kainoms per metus išaugus daugiau kaip 11 proc. ir nesiliaujant augti, mažų kainų parduotuvių tinklo „Lidl“ atėjimas būtų naudingas vartotojams, svarsto ekspertai, bet prekybininkai ragina palaukti, kol paaiškės, kokios strategijos imsis naujokas, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.
Apie tinklo plėtrą Lietuvoje skelbiantis „Lidl“ turi parduotuvių visose ES šalyse, išskyrus tris - Lietuvą, Latviją ir Estiją. Kadangi dviejose kitose Baltijos šalyse tinklas kol kas veikti nesiruošia, pasak UAB „Lidl“ plėtros vadovo Mariaus Kybarto, parduotuvių atidarymo data mūsų šalyje nuo kitų dviejų kaimynių nepriklausys. Tačiau dėl tinklo politikos parduotuves statytis, o ne nuomotis veiklos pradžia gali užsitęsti.
VŽ konsultavę savivaldybių specialistai aiškina, kad nuo sklypo įsigijimo iki detaliųjų planų patvirtinimo ir leidimo statyti, jei viskas vyksta sklandžiai, o kai kurie darbai atliekami paraleliai, pavyzdžiui, su detaliuoju planu rengiant ir techninį projektą, galima statyboms pasirengti per 7-8 mėnesius.
„Dar anksti svarstyti, kokių pokyčių galime laukti, bet akivaizdu, kad pastaraisiais metais stiprėjanti konkurencija dar padidės. Pirma sulaukime konkurento, kad būtų aišku, kokios politikos jis laikysis, kokių veiksmų imsis. Žinoma, naujas tinklas pasiūlys savo asortimentą ir gausesnį pasirinkimą vartotojui. O mes būsime priversti į tai reaguoti ir ieškoti galimybių išlaikyti pirkėją“, - sako didžiausią šalyje parduotuvių tinklą valdančios „Maxima LT“ Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė kalba Lina Muižienė.