Pasak bendrovės, toliau ketinama tęsti 2024 finansinių metų strategiją, kurią įgyvendindama „Pepco“ jau atidarė 331 naują parduotuvę, iš kurių 232 įsikūrusios Vidurio ir Rytų Europoje, įskaitant 83 Lenkijoje.
„Mūsų naujų parduotuvių atidarymo strategija orientuota į šalis, kurias gerai pažįstame ir kurios, mūsų įsitikinimu, gali generuoti mums reikalingą verslą, o tai padės sustiprinti ir taip tvirtą mūsų padėtį rinkoje“, – sakė vykdomasis direktorius Marcinas Stanko.
„Todėl dauguma mūsų atidaromų parduotuvių įsikūrusios mūsų regione, – tęsė jis. – Ir toliau plėsime augimą įvairiose lokacijose, nuo prekybos centrų iki centrinių miesto parduotuvių, kad savo klientams galėtume užtikrinti patogų apsipirkimą.“
Mažmeninės prekybos tinklas garsėja plačiu drabužių ir namų apyvokos reikmenų asortimentu bei mados tendencijų sekimu.