Trumpiausią metų mėnesį daugumos portalų lankomumo rodikliai buvo prastesni negu sausį.
Rinkos tyrimų bendrovė Gemius Audience paskelbė, kurie Lietuvos interneto portalai buvo lankomiausi vasario mėnesį. Didžiausia lietuviškų interneto portalų grupė Epasas.lt toliau liko lyderės pozicijose - grupės portalai pasiekė per 1 mln. 91 tūkst. Lietuvos interneto vartotojų, kas sudarė 64,17 proc. visos Lietuvos interneto auditorijos. Artimiausi konkurentai Delfi.lt ir One.lt vasarį pasiekė atitinkamai 57,73 proc. ir 45,61 proc. Lietuvos interneto vartotojų.
Vasaris - trumpiausias metų mėnuo, tad natūralu, jog daugumos portalų lankomumo rodikliai vasarį buvo prastesni negu sausį. Visgi ir ši taisyklė turėjo išimčių. Pavyzdžiui, mamoms skirta svetainė Mama.lt, įspūdingai augusi visus pastaruosius metus, nesusto kilti ir vasarį – portalą aplankė beveik 235 tūkst. unikalių lankytojų iš Lietuvos ir jis pakilo į 23 lankomiausių Lietuvos portalų sąrašo vietą. Prieš metus Mama.lt buvo tik 52-oje šio sąrašo vietoje. Tuo tarpu kito populiaraus moterims skirto portalo Supermama.lt lankomumas vasarį, kaip ir sausį, toliau krito.
Skelbimų svetainėms vasaris nebuvo labai palankus - daugumos jų lankomumas mažėjo. Pavyzdžiui, Skelbiu.lt unikalių lankytojų skaičius vasarį, lyginant su sausiu, sumažėjo 1,72 proc., Autogidas.lt – 2,54 proc., Plius.lt – 0,61 proc. Šiai lėkimo žemyn tendencijai nepasidavė tik Skelbimai.lt ir Skelbikas.lt, kurių lankomumas vasarį šoktelėjo atitinkamai 4,23 proc. ir 11,11 proc.
Vasarį buvusi Valentino diena turėjo teigiamą poveikį sveikinimų svetainėms. Vienos didžiausių sveikinimų ir elektroninių atviručių svetainių Tostai.lt unikalių lankytojų iš Lietuvos skaičius vasarį šoktelėjo net 44,13 proc.