„Nors Lietuvoje saldumynų rinkai būdinga aštri konkurencija, dominuoja tarptautinių koncernų gaminiai, padidinę savo produkcijos pasiūlą, tikimės, kad šokolado plytelių pardavimo mastas, palyginti su 2012 m., išaugs keturis kartus“, – sako „Laimos" valdybos pirmininkas Rolandas Gulbis.
Jo teigimu, Lietuvos rinkai skirtų pakuočių kolekcija sukurta kaip padėka vietos gyventojams už neblėstantį susidomėjimą ir meilę „Laimos" šokoladui. „Lietuvai skirtų pakuočių kolekcija – didžiausia „Laimos“ asortimente. Ją puošia Vilniaus Katedros aikštės fragmentai, senovinė Gedimino pilies bokšto, kuriame dabar plevėsuoja Lietuvos trispalvė, graviūra. Nuo šio bokšto atsiveria gražiausia Vilniaus panorama. Jis tapo visos šalies simboliu, pristatančiu Lietuvą pasauliui“, – pabrėžė R. Gulbis.
Šiuo metu „Laima“ yra didžiausia saldumynų gamintoja Baltijos šalyse, savo produkciją eksportuojanti į 27 pasaulio šalis.