„2go“ lauko ekranų tinklas: aukščiausia lauko ekranų kokybė, matoma reklama ir specialūs pasiūlymai
Laikotarpis prieš didžiąsias metų šventes yra galimybė pasiekti auditoriją, kuri yra atvira reklamai: vartotojai aktyviai ieško dovanų, specialių pasiūlymų, nuolaidų. Dėmesys gali pavirsti į vartotojų pasirinkimus, lydinčius ne tik šventiniu laikotarpiu, bet ir po jo.
Išsiskirti reklamos ir informacijos sraute šiuo intensyviu reklamos rinkoje laikotarpiu labai svarbu – potencialių klientų dėmesys ir ženklus pardavimų didinimas bei įmonės įvaizdžio stiprinimas rinkoje priklauso ne tik nuo kūrybiško vizualo ir įtraukiančio teksto, tačiau ir reklamos priemonių, kuriose ši reklamos žinutė pasiekia auditoriją.
„2go“ lauko ekranų tinklas siūlo lauko ekranus, sudarančius optimalias sąlygas dėmesį atkreipiančiai ir matomai reklamai. O kada tinkamesnis laikas būti matomam, jei ne dabar?
Aukščiausia kokybė ir raiška, intensyvaus eismo gatvės, didelės sankryžos, vartotojų traukos objektai – prekybos ir laisvalaikio centrai, pramogų arenos ir parkai, verslo centrai – bei kitos didelio užimtumo miestų zonos ir pasitikėjimą pelniusi reklamos medija sukuria maksimalias galimybes efektyviai pasiekti plačią auditoriją, negana to, reklama lauko ekranuose yra ne tik matoma, tačiau pasiekianti vartotojus tinkamu metu.
Lauko ekranai, įrengti šalia ar netoliese prekybos ir laisvalaikio centrų, yra itin efektyvi reklamos priemonė, kurioje transliuojama žinutė pasiekia naujai informacijai atvirus, pirkimo sprendimus pasiruošius priimti vartotojus. Negana to, prekybos ir laisvalaikio centrai pritraukia didelę ir įvairią auditoriją – vartotojus, turinčius skirtingus poreikius ir lūkesčius, o dažnai reklama juos pasiekia netgi ieškančius aktualių pasiūlymų. Ryški ir kokybiška reklama lauko ekranuose patraukia dėmesį, didina prekės ženklo atpažįstamumą ir papildo vartotojų apsilankymo prekybos centre patirtį, suteikdama aktualią ir naudingą informaciją. „Beeyond Media“ duomenimis, net 69 % vartotojų įsigijo prekes ar paslaugas, po reklamos ne namuose priemonėje matytos reklamos; ypač didelę įtaką pirkimo sprendimams reklama ne namuose daro 35–44 metų vartotojų grupėje.
„2go“ lauko ekranų tinklas siūlo lauko ekranus, įrengtus intensyviose miestų zonose. Pavyzdžiui, vienas naujausių lauko ekranų – tai Kaune, VI-ojo forto žiedinėje sankryžoje esantis tripusis lauko ekranas. LED ekranas atkreipia dėmesį savo unikalia forma – reklamą jame galima transliuoti 360 laipsnių kampu; tai pirmasis Lietuvoje ir vienintelis toks Baltijos šalyse tripusis lauko ekranas. Optimalias sąlygas reklamai sudaro ne tik lauko ekrano unikalumas ir plačios reklamos galimybės, tačiau ir lokacija mieste – didelio užimtumo žiedinė sankryža, kurioje stovi lauko ekranas, yra netoliese prekybos ir laisvalaikio centro „Molas“. Kitas „2go“ lauko ekranas Kaune yra įrengtas šalia miesto senamiesčio, pakeliui į prekybos centrą „Akropolis“.
Netoliese Vilniuje esančių populiarių prekybos ir laisvalaikio centrų yra ne vienas „2go“ lauko ekranų tinklo siūlomas LED ekranas. „Ozas“, kaip ir sufleruoja pavadinimas, yra įrengtas itin intensyvioje sostinės zonoje, netoliese prekybos centrų „Ozas“ ir „Akropolis“, o taip pat – „Vichy“ vandens parko, pramogų arenų. Kitas, dvipusis „2go“ lauko ekranas, esantis Pilaitės prospekte, stovi netoliese didžiausio Šiaurės Europoje išparduotuvių centro „Vilnius Outlet“ – į skirtingas prospekto puses nukreiptuose dviejuose LED ekranuose transliuojama reklama yra matoma tiek vykstančių link minimo „Vilnius Outlet“, tiek link miesto centre esančio prekybos centro „Panorama“.
O štai naujausias „2go“ lauko ekranų tinklą papildęs lauko ekranas „Vilnius Outlet“ yra visai šalia minėto išparduotuvių centro – matomas tiek vykstant į jį, tiek iš jo, tiek keliaujant Pilaitės prospektu.
Vartotojams aktualūs pasiūlymai, šventinę nuotaiką lapkričio ir gruodžio mėnesį kuriantys reklamos vizualai ir atvirą naujai informacijai auditoriją pasiekianti reklamos žinutė – straipsnyje minimi lauko ekranai yra tik keli pavyzdžiai įvairiuose Lietuvos miestuose „2go“ tinklo siūlomų ekranų, įsikūrusių netoliese vartotojų traukos objektų. Pasiekti tikslinę auditoriją tinkamu metu, tinkamoje vietoje ir išsiskirti dideliame informacijos sraute intensyviu periodu – misija įmanoma kartu su „2go“, dabar siūlančiu ir specialias kainas transliacijoms lauko ekranuose.
Lauko ekranai – miesto peizažo dalis, suteikianti optimalias sąlygas reklamai
Lauko reklama, įskaitant ir lauko ekranus, jau yra tapusi neatsiejama miesto peizažo dalimi. Lauko ekranai, strategiškai įrengti judriausiose vietose, yra veiksminga priemonė tikslingai perteikti reklamos žinutę.
Šventiniu laikotarpiu lauko ekranai miestuose tampa skaitmeninėmis drobėmis, transliuojančiomis ryškias reklamas – dėl įtraukiančių vizualų ir dinamiško turinio bei didelės auditorijos pasiekiamumo reklama lauko ekranuose padeda kurti ryšį su vartotoju ir tampa šventinės miesto atmosferos dalimi, taip pat kuriančia ir teigiamas asociacijas su reklamuojamu prekės ženklu.
„2go“ lauko ekranų tinklas – tai įvairiuose Lietuvos miestuose ir Rygoje siūlomi aukščiausios kokybės lauko ekranai, esantys matomiausiose didesnių ir mažesnių miestų vietose, suteikiantys galimybę transliuoti reklamą tiek aktualių miestų ar jų mikrorajonų, tiek visos šalies, tiek ir tarptautiniu mastu. O dabar – itin tinkamas metas, ne tik dėl intensyvaus prieššventinio laikotarpio, tačiau ir dėl specialių „2go“ pasiūlymų, leidžiančių optimaliai suplanuoti šventinių reklamos kampanijų biudžetą. „2go“ – laikas būti matomam.
„2go“ lauko ekranų tinklas https://www.2go.lt/