„Net pomidorams reikia atostogų!“ – rašoma viename iš sostinės restoranų ketvirtadienį iškabintame skelbime.
„Dėl neprognozuojamų sąlygų, susijusių su pomidorų kokybe ir pasiūla, neturime galimybės dėti pomidorų į savo maistą... darome viską, kad grąžintume pomidorus į savo mėsainius.“
JAV greitojo maisto tinklas Indijoje franšizės pagrindu veikia nuo 2014 metų. Savo įprastus jautienos mėsainius šioje rinkoje jis pakeitė vištienos ir vegetariškų pakaitalų asortimentu, kad būtų atsižvelgta į induistų prieštaravimus dėl galvijų skerdimo.
Keletas greitojo maisto restoranų tinklų Indijoje dar anksčiau pradėjo ruošti savo patiekalus be pomidorų.
Pavyzdžiui, „McDonald's“ dar liepos mėnesį pranešė, kad dėl „sezoninių problemų“ laikinai išbraukia pomidorus iš savo valgiaraščių, pranešė vietos žiniasklaida.
Tą patį mėnesį tokios pat priemonės ėmėsi ir amerikiečių sumuštinių tinklas „Subway“, pareiškęs, jog susiduria su „kokybės problemomis“.
Indijos centrinis bankas praėjusią savaitę įspėjo, kad didesnės maisto kainos jau paveikė namų ūkių biudžetus ir šis poveikis, kaip manoma, dar padidės.
Pasak pareigūnų, pomidorų kainos Indijoje pakilo po blogų oro sąlygų ir kenkėjų paplitimo pagrindiniuose pomidorų auginimo rajonuose.
Finansų ministrė Nirmala Sitharaman teigė, kad vyriausybė panaikino importo apribojimus, kad pomidorai būtų tiekiami iš kaimyninio Nepalo ir taip būtų sumažintas spaudimas maisto kainoms.