Remiantis analitinės kompanijos „SimilarWeb“ duomenimis, pateikiame lankomiausių pasaulyje automobilių skelbimų portalų šešetuką:
1. autohome.com.cn – Kinijoje ir visame pasaulyje lankomiausias portalas, priklausantis kompanijai „Autohome“. Per pastaruosius 6 mėn. vartotojai šioje svetainėje lankėsi 875 mln. kartų. T. y., beveik 5 mln. kartų per dieną.
2. drom.ru – antroje vietoje internetinis projektas iš Rusijos. Ši svetainė per pastaruosius pusę metų aplankyta beveik 646 mln. kartų, per dieną užregistruojama apie 3,5 mln. apsilankymų.
3. mobile.de – trečią vietą užima Vokietijos svetainė. Ją per pastarąjį pusmetį vartotojai aplankė 372 mln. kartų, t. y. šiek tiek daugiau nei 2 mln. vizitų per dieną.
4. autotrader.co.uk – ketvirtoji vieta atitenka daugiau kaip 60 mln. turinčios Didžiosios Britanijos internetiniam projektui. Ši svetainė per pastaruosius pusę metų aplankyta 192 mln. kartų, t. y., daugiau kaip 1 mln. apsilankymų per dieną.
5. autotrader.com – JAV rinkoje pirmaujantis projektas. Per pastaruosius 6 mėn. ši svetainė buvo aplankyta 183 mln. kartų, t. y. vidutiniškai 1 mln. apsilankymų per dieną.
6. AUTO.RIA.com – ukrainiečių rinkai skirtas Estijos kompanijos „RIA.com Marketplaces“ projektas. Per pastaruosius pusę metų šią svetainę vartotojai aplankė 142 mln. kartų, t. y. po 780 tūkst. kartų per dieną.
Galima palyginti – tarp Lietuvos vairuotojų populiarus portalas autoplius.lt, „SimilarWeb“ duomenimis, pasaulyje užima 31 vietą.