Prancūzijos aksesuarų gamintoja „Hermes“ pranešė apie rekordiškai išaugusį pelną ir pardavimus, o tai liudija, kad prabangių prekių gamintojai puikiai sekasi nepaisant niūriai vertinamos pasaulio ekonomikos būklės, informuoja BBC.
„Hermes“, garsėjanti „Birkin“ rankinėmis ir šalikais, pranešė, kad pernai, palyginti su 2010-aisiais, kompanijos grynasis pelnas išaugo 41 proc., iki 594 mln. eurų.
Pernai padidėjo visų prabangių prekių gamintojų produktų paklausa iš Azijos ir kitų pasaulio regionų, kurie auga daug sparčiau nei Europa ir JAV.
Prancūzijos prabangos prekių grupė „Moet Hennessy Louis Vuitton“ (LVMH), kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Louis Vuitton“, „Dior“, „Hennessy“ ir „Moet & Chandon“, praėjusį mėnesį pranešė, kad pernai jos pelnas išaugo iki 3,1 mlrd. eurų, o perspektyva 2012-iesiems yra „puiki“.
Kad patenkintų augančią paklausą, „Hermes“ planuoja Prancūzijoje pastatyti dvi naujas odos gamyklas.