Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, verslo atstovai vis labiau nusisuka nuo agresoriaus.
„Twitter“ socialinio tinklo atstovai pastebi, kad rusiškas propagandos aparatas internetinėje erdvėje kur kas dažniau yra vykdomas per vartotojų individualias paskyras, bet ne oficialias valstybinės žiniasklaidos paskyras, rašoma CNN.
Skaičiuojama, kad fiziniai asmenys per pastarąją savaitę „Twitter“ platformoje pasidalijo daugiau kaip 45 tūkst. žinučių, kuriose buvo nuorodos į valstybinius Rusijos kanalus.
Nauji pakeitimai lems tai, kad bet kuri vartotojo pasidalinta nuoroda, susijusi su Rusijos valstybinės žiniasklaidos internetiniu puslapiu, bus iškart atskirai pažymima. Būtent atskirą žymą matys ir socialinio tinklo vartotojai.
„Turinys bus ne tik pažymimas, bet taip pat sumažinsime tokios informacijos matomumą socialiniame tinkle <...> Tai reiškia, kad pasidalintas žinutė nebus iškeliama į paieškos viršų, rekomenduojama“, – sakė „Twitter“ atstovas Trentonas Kennedy.
NEXTA pirmadienį vakare pranešė, kad technologijos technologijų įmonė „Meta“ ribos prieigą prie prorusiškų žiniasklaidos kanalų „Sputnik“ ir RT.