• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Konkurencijos taryba rengia taisykles sumažintoms kainoms

 Konkurencijos tarybai rengiant naujas taisykles verslui, kaip taikyti sumažintų kainų reklamas, siūlant, kad „nubrauktoji“ kaina iki nuolaidos galiotų bent 28 dienas, Lietuvos elektroninės komercijos asociacijos valdybos pirmininkas Vytautas Vorobjovas „Žinių radijui“ sakė, kad tokios taisyklės visiškai netinka elektroninei prekybai: „Elektroninės komercijos verslo modelis yra dažnai grįstas labai dideliu prekių apyvartumu. Dažnai atvažiavus prekių partija būna išparduodama greičiau nei per tas 28 dienas. Per tą laiką ta kaina gali būti pakitusi kelis kartus. Atvažiuoja už vieną kainą, tarkim, tos prekės nelabai eina, tada ji yra pakoreguojama – vėl nelabai eina, tada dar pakoreguojama, pradeda prekės eiti, galiausiai į pabaigą padaromas išpardavimas ir per dvi savaites tų prekių ir nebelieka. Todėl mes ir nenorėtume rištis prie tokių laikotarpių kaip 28 dienos“, - laidoje „Žvilgsnis“ kalbėjo V. Vorobjovas. Tuo metu Konkurencijos tarybos Nesąžiningos komercinės veiklos tyrimo skyriaus vedėja Erika Lukšė teigia, kad naujosios taisyklės bus tik rekomendacinio pobūdžio, o kiekvienas atvejis bus nagrinėjamas atskirai: „Tos rekomendacijos nėra privalomo pobūdžio. Tai yra tiesiog gairės, kaip reikėtų elgtis teikiant kainų palyginimus. Kiekvienas atvejis yra vertinamas atskirai. Tokius nuogąstavimus, kad yra 28 dienos, ir jos neturėtų būti taikomos elektroninei prekybai, galėčiau komentuoti šito aspekto kontekste. Kita vertus, ką dar norėčiau pabrėžti, mes kalbame apie 28 dienas tik tuomet, kada yra teikiamas kainų palyginimas“, - kalbėjo E. Lukšė.

 Konkurencijos tarybai rengiant naujas taisykles verslui, kaip taikyti sumažintų kainų reklamas, siūlant, kad „nubrauktoji“ kaina iki nuolaidos galiotų bent 28 dienas, Lietuvos elektroninės komercijos asociacijos valdybos pirmininkas Vytautas Vorobjovas „Žinių radijui“ sakė, kad tokios taisyklės visiškai netinka elektroninei prekybai: „Elektroninės komercijos verslo modelis yra dažnai grįstas labai dideliu prekių apyvartumu. Dažnai atvažiavus prekių partija būna išparduodama greičiau nei per tas 28 dienas. Per tą laiką ta kaina gali būti pakitusi kelis kartus. Atvažiuoja už vieną kainą, tarkim, tos prekės nelabai eina, tada ji yra pakoreguojama – vėl nelabai eina, tada dar pakoreguojama, pradeda prekės eiti, galiausiai į pabaigą padaromas išpardavimas ir per dvi savaites tų prekių ir nebelieka. Todėl mes ir nenorėtume rištis prie tokių laikotarpių kaip 28 dienos“, - laidoje „Žvilgsnis“ kalbėjo V. Vorobjovas. Tuo metu Konkurencijos tarybos Nesąžiningos komercinės veiklos tyrimo skyriaus vedėja Erika Lukšė teigia, kad naujosios taisyklės bus tik rekomendacinio pobūdžio, o kiekvienas atvejis bus nagrinėjamas atskirai: „Tos rekomendacijos nėra privalomo pobūdžio. Tai yra tiesiog gairės, kaip reikėtų elgtis teikiant kainų palyginimus. Kiekvienas atvejis yra vertinamas atskirai. Tokius nuogąstavimus, kad yra 28 dienos, ir jos neturėtų būti taikomos elektroninei prekybai, galėčiau komentuoti šito aspekto kontekste. Kita vertus, ką dar norėčiau pabrėžti, mes kalbame apie 28 dienas tik tuomet, kada yra teikiamas kainų palyginimas“, - kalbėjo E. Lukšė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų