Dėl aršios konkurencijos prekybos tinklas MAXIMA rinkoje brangstančių maisto produktų kainų augimą teigia kompensuojantis savo sąskaita.
„Galime sakyti, kad ekonominiu sunkmečiu apyvartą mums tenka nusipirkti – vartojimą išlaikome tik savo sąskaita mažindami prekių kainas. Papildomai bendrovės išleidžiami milijonai – tai kaina, kurią sumokame, kad rinkoje išliktume konkurencingi“,- sako MAXIMA LT, UAB generalinis direktorius Gintaras Jasinskas.
Pasak bendrovės vadovo, sunkesniais laikais MAXIMA prekybos tinklo pasirinkta strategija – mažesnis uždarbis prekybininkui, bet patenkintas vartotojas – pasiteisina.
G. Jasinsko teigimu, sunkmečiui nesibaigiant, konkurencijos kovoje išleidžiamos sumos taip pat didėja. Žemoms prekių kainoms parduotuvėse išlaikyti šiais metais MAXIMA jau skyrė 12 mln. litų. Metų pradžioje pabrangus žaliavai pieno perdirbėjai produkcijos kainas padidino maždaug dešimtadaliu, tačiau didžioji dalis pieno produktų MAXIMA pirkėjams nebrango. Vien tam, kad išlaikytų stabilias pieno produkcijos kainas, MAXIMA pirmuosius du šių metų mėnesius papildomai skyrė daugiau nei du milijonus litų.
Praėjusiais metais į žemas kainas MAXIMA prekybos tinklas teigia investavęs daugiau nei 74 milijonus litų. Iš jų daugiau nei 16 milijonų buvo skirta išaugusiam PVM mokesčiui ir panaikintoms lengvatoms šviežiai mėsai kompensuoti; 57 milijonai skirti žemoms būtiniausių maisto produktų kainoms užtikrinti, teigia bendrovė.
„Konkurencija rinkoje didėja. Dabar dėl kiekvieno pirkėjo mums tenka kovoti ne tik su kitais mažmeninės prekybos tinklais, bet ir su šalies turgavietėmis, kaimynine Lenkija. Tad norėdami rinkoje išlikti konkurencingi, visų pirma, privalome galvoti, kaip galėtume pirkėjui pasiūlyti daugiau nei siūlo kiti ar suteikti jam didesnę nuolaidą nei suteikia mūsų konkurentai“, - sako G. Jasinskas.