Rugsėjo 23 d. Vilniuje vyksiančioje IV-ojoje metinėje rinkodaros konferencijoje „E. virusas 2010“ pagrindinė pranešimų tema bus nišų rinkodara. Komunikacijos specialistams skirtame profesiniame renginyje taip pat bus pristatytos prekės ženklų įvedimo į rinką sėkmės istorijos, rinkodaros ir ryšių su visuomene galimybės socialiniuose tinkluose internete, vartotojų elgesio tendencijos ir rinkodaros personalizavimo sprendimai.
Kaip atrasti neužimtų rinkos nišų, kokias naujas produktų ar paslaugų linijas įvesti, kaip išlaikyti „užkariautą“ rinkos segmentą per visą produkto gyvavimo ciklą, konferencijoje papasakos rinkodaros konsultantas, kompanijos „Channel Dynamics“ vadovas Richard Griffith iš Jungtinės Karalystės. Jis pristatys nišų rinkodaros ypatumus ir metodiką: nišų pasirinkimo ir jų prioritetizavimo būdus, nišų išnaudojimo galimybes, nišų rinkodaros pranašumus ir trūkumus. Pranešėjas aptars pripažintus nišų rinkodaros įrankius, pateiks praktinių pavyzdžių iš aukštųjų technologijų ir „verslas–verslui“ sektorių.
Kitas konferencijos „E. virusas 2010“ užsienio pranešėjas – vienas garsiausių Jungtinės Karalystės ryšių su visuomene specialistų, komunikacijos konsultantas Stephen Davies – skaitys pranešimą apie komunikaciją internete. Ekspertas papasakos, kaip socialinius tinklus pasitelkti rinkodarai ir ryšiams su visuomene. S. Davies yra įtrauktas į britų profesinio žurnalo „PR Week“ „Galingiausiųjų sąrašą“, į kurį patenka vos 1 proc. „galingiausių ir labiausiai įkvepiančių“ britų viešųjų ryšių specialistų. Rinkodaros ir komunikacijos specialistai Vilniuje turės galimybę susitikti su tarptautiniu mastu pripažintu ryšių su visuomene ekspertu, skaitmeninės komunikacijos konsultantu.
Konferencijoje taip pat bus pristatytos prekės ženklų įvedimo į rinką sėkmės istorijos Lietuvoje. Rinkos tyrimų bendrovės „AC Nielsen Baltics“ vadovas Artūras Urbonavičius apžvelgs antrus metus atliekamo sėkmingiausių į rinką įvestų naujų produktų greito vartojimo prekių sektoriuje tyrimo rezultatus. Be to, konferencijoje bus pristatyti du prekės ženklų įvedimo į rinką atvejai: „Vodafone Mobile Connect“ mobiliojo interneto paslaugos plėtra Lietuvoje ir naujo vairuojančių moterų auditorijai skirto projekto „Autoledi.lt“ startas.
Rinkodaros konferencijoje „E. virusas 2010“ bus aptartos šiandieninio vartotojo elgesio tendencijos, kurių tyrimą atliko telekomunikacijų kompanija „TeliaSonera“. Internetinis „aš“ kaip svarbiausia tapatybės dalis keičia žmonių bendravimo formas ir įpročius, todėl seni klientų aptarnavimo metodai nebetinka. Vartotojų elgesio tendencijų tyrimo rezultatus pristatys TEO LT Interneto turinio plėtros departamento direktorius Mantas Katinas.
Rinkodaros personalizavimo galimybes konferencijoje apžvelgs „Epasas.lt“ vadovas Elvijus Gudžiūnas. Jis pasidalys įžvalgomis apie interneto reklamos personalizavimą, efektyviausias formas ir reklamos internete ateitį.
Ketvirtoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2010“ vyks rugsėjo 23 d. Vilniuje, viešbutyje „Best Western“.
Spec. pasiūlymas balsas.lt skaitytojams! Rugsėjo 13–20 d. taikoma 50 litų nuolaida konferencijos „E. virusas 2010“ dalyvio mokesčiui. Registruodamiesi nurodykite, kad konferenciją jums rekomendavo balsas.lt. Išsami informacija apie konferenciją ir registracija: www.vcc.lt