Rugsėjo 22 d. Vilniuje vyksiančioje metinėje konferencijoje „E. virusas 2011“ specialistai diskutuos apie bendruomenių rinkodarą. Į penktą kartą organizuojamą komunikacijos profesionalų renginį atvyksta pranešėjai iš Jungtinės Karalystės ir Lietuvos.
Konferencijoje „E. virusas 2011“ pagrindinis dėmesys bus skirtas bendruomenių rinkodarai. Ekspertai apžvelgs, kaip suburti naujas arba pasitelkti esamas bendruomenes, tokias kaip fanų klubai, buvusių ar potencialių klientų grupės, įvairios asociacijos, ir dirbti su jomis komunikacijos bei rinkodaros tikslais. Konferencijos pranešėjai papasakos, kokias prekių ir paslaugų rinkodaros galimybes suteikia bendruomenės internete.
Renginyje bus pristatyti lietuviški bendruomenių rinkodaros praktiniai atvejai, aptartas lobistinis darbas su interesų grupėmis, apžvelgtos virtualios bendruomenės ir socialinių tinklų lankytojų Lietuvoje vartojimo bei elgesio tendencijos.
Konferencijoje „E. virusas 2011“ pranešimus skaitys ekspertai iš Jungtinės Karalystės ir Lietuvos: Richard Millington („FeverBee“), Dainius Beržinis („Forum Cinemas“), Dovilė Juršytė (ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas), Mikas Urbonavičius („Dyl.lt“), Andrius Romanovskis („Lanners, McGovern & Co“), Linas Šiautkulis („AdNet“), Inga Bitinaitė („TNS LT“).
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos specialistams aptarti naujausias tendencijas rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene srityse. Išsami programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.
Konferencijos partneriai: Lietuvos marketingo asociacija, BNS, balsas.lt, „Dansu Dansu“, „Metropolis Conference Interpreters“.