• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mažmeninės prekybos atstovai lenkia galvas prieš dovanų kuponus. Iš pažiūrios menka inovacija ilgametėje prekybos istorijoje leidžia prekybininkams uždirbti milijardus parduodant vien tik gerus norus, rašo „Forbes“.

Mažmeninės prekybos atstovai lenkia galvas prieš dovanų kuponus. Iš pažiūrios menka inovacija ilgametėje prekybos istorijoje leidžia prekybininkams uždirbti milijardus parduodant vien tik gerus norus, rašo „Forbes“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„TowerGroup“ duomenimis, vien tik šiemet amerikiečiai nepanaudos apytikriai 2 mlrd. JAV dolerių vertės dovanų kuponų už kuriuos kažkas jau sumokėjo.

REKLAMA

Šią sumą prekybininkai gaus nepardavę jokios prekės.

Visgi nepanaudotų dovanų kuponų pikas JAV buvo pasiektas 2007 metais, kuomet maždaug 10 proc. visų dovanų kuponų taip ir nebuvo iškeista į realias prekes bei paslaugas. Tais metais aplaidūs pirkėjai prekybininkams padovanojo 3,5 mlrd. JAV dolerių.

Kitą kartą pirkdami dovanų kuponą pagalvokite, galbūt protingiau padovanoti atvirutę ir į vokelį įdėtus grynuosius pinigus

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų